قسمت پنجم برنامه گرند تور

دانلود کنید: قسمت پنجم برنامه گرند تور با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

جمعه‌ای دیگر از راه رسید و ما با قسمت پنجم برنامه گرند تور در خدمت کاربران خوب گجت نیوز هستیم. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای مرتبط با این مجموعه تلویزیونی را بخوانید و البته لینک های دانلود مربوط به این برنامه نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشید.

√ زیرنویس فارسی اضافه شد

√ کیفیت 1080p اضافه شد

در قسمت سوم برنامه گرند تور، جرمی کلارکسون و رفقایش به ایتالیا رفته بودند تا در این کشور اروپایی، با اتومبیل‌های رولز رویس دان، استون مارتین گرند تور و دوج شارژر هکلت به ماجراجویی بپردازند. در این قسمت، نسبت به دو اپیزود قبلی مباحث مربوط به اتومبیل‌ها بیشتر از شوی کمدی بود. علاوه بر این، نمی‌توان از اجرای فوق‌العاده زیبای هموند در این اپیزود به سادگی گذشت.

اما در قسمت گذشته، یعنی قسمت چهارم گرند تور ما اجرای متفاوتی را از این سه مجری مشاهده کردیم. این قسمت مربوط به وسایل نقلیه‌ای بود که از المان های دوست دار طبیعت همچون سنگ و آجر ساخته شده‌اند. در این قسمت نیز شیطنت‌های همیشگی هموند، به خوبی خنده را بر روی لب بینندگان می‌آورد.

ما اینک در قسمت پنجم تور بزرگ هستیم. در اپیزود 5، چیزی همانند اپیزود 3 این برنامه، یک سفر جاده‌ای شامل برخی از خودروهای بسیار جذاب و البته حواشی خنده‌دار را پیش رو خواهیم داشت. در این قسمت از مجموعه تلویزیونی گرند تور، جرمی کلارکسون- ریچارد هموند و جیمز می در روتردام هلند جلوی دوربین می‌روند؛ هرچند به نظر می‌رسید آن‌ها مکان دیگری را برای ضبط برنامه خود انتخاب کنند. علاوه بر شو اصلی که در روتردام به نمایش درخواهد آمد، این مجریان با اتومبیل های سبک وزنی نظیر مزدا MX5 و البته Zenos E10، در مراکش به رقابت می‌پردازند. به نظر می‌رسد که ماجراجویی آفریقای شمالی گرند تور، همراه با یک خودرو گران قیمت توسط جرمی کلارکسون به نام آلفا رومئو 4C اسپایدر، قرار است مهیج‌تر از هر زمان دیگری باشد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای قسمت پنجم برنامه گرند تور دعوت می‌کنیم.

گالری تصاویر قسمت پنجم برنامه گرند تور

تریلر قسمت پنجم برنامه گرند تور

  • دانلود برنامه The Grand Tour

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سلام ممنون از زحمات همیشگیتون.واقعا صبرمون برید.چرا کیفیت1080 رو نمیإارید؟

  2. سلام خسته نباشید واقعا عالی هست

  3. خدا .دق کردم از دیروز ویدیو دانلود کردم . منتظر زیرنویس یکم زود بزارین لطفا .

  4. سلام با تشکر از شما بابت اینکه خیلی سریع قسمت پنج را قرار دادید
    کی زیرنویس قسمت پنج را خواهید گذاشت؟

  5. چرا 1080 رو نمیذارید خیلی وقته منتظریم

  6. کیفیت 1080 رو چرا نمیذارید؟

  7. بسیار عالی بود.خسته نباشید .