نمایشگرهای مجهز به USB نوع C ال جی و دل

نمایشگرهای مجهز به USB نوع C ال جی و دل، مناسب مک بوک پرو اپل

چند روز دیگر درب های نمایشگاه CES 2017 بر روی عموم باز می‌شود و به نظر می‌رسد که قرار است نمایشگرهای مجهز به USB نوع C به خوبی در این نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی خودنمایی کنند. این نمایشگرها مجهز به وضوح 2K و بالاتر بوده، قادر به جابه‌جایی اطلاعات هستند و همچنین از طریق یک کابل ارتباطی بین نمایشگر و مک بوک پرو جدید اپل (Apple MacBook Pro)، قادر به شارژ این لپ تاپ خواهند بود.

نمایشگرهای مجهز به USB نوع C و معمولی شرکت دل

نمایشگرهای مجهز به USB نوع C ال جی و دل

دل امروز از نمایشگر فوق باریک S2718D، یک مانیتور 27 اینچی IPS رونمایی کرد که با پشتیبانی از HDR10 جهت ارائه رنگ های زنده، ادعا می‌کند اینک باریکترین نمایشگر دنیا است. این مانیتور از جنس شیشه‌ی براق بوده و با لبه هایی مجهز به تکنولوژی InfinityEdge کمپانی دل، حاشیه‌های بسیار کمی را در خود می‌بیند. اما هرچه این مانیتور باریک است، در عوض پایه آن زمخت و بسیار بزرگ است.

در حالی که این نمایشگر بسیار باریک است، اما از دیگر نمایشگرهای مجهز به USB نوع C باز مشخصات فنی اقتصادی‌تری را در خود می‌بیند. این مانیتور به جای وضوح 4K از وضوح QuadHD با رزولوشن 2560×1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 108ppi برخوردار است. همچنین در حالی که قادر به پشتیبانی از 99 درصد گرمای رنگ sRGB است، آن از گرمای رنگ وسیع DCI-P3 پشتیبانی نخواهد کرد.

این مانیتور دارای نرخ رفرش 60 هرتز، شفافیت 400 نیت، نسبت کنتراست 1000:1، زمان پاسخگویی 6 میلی‌ثانیه و همچنین زاویه دید وسیع 178 درجه است. این مانیتور قادر است به مک بوک پرو یا مک بوک 12 اینچی اپل توسط یک سیم متصل شود، اما تنها ارائه کننده 45W انرژی است. در اینجا همچنین یک پورت HDMI 2.0 و یک لاین خروجی صوتی نیز دیه می‌شود.

مانیتور فوق باریک S2718D کمپانی دل در وب سایت دل با قیمت 700 دلار و احتمالا در بهار پیش رو به فروش خواهد رسید.

نمایشگرهای مجهز به USB نوع C و معمولی شرکت ال جی

نمایشگرهای مجهز به USB نوع C ال جی و دل

در سمتی دیگر ال جی نیز همراه با مانیتورهای مجهز به USB نوع C و معمولی خود به این نمایشگاه پا می‌گذارد. این کمپانی قرار است از نمایشگر 32UD99، یک مانیتور 32 اینچی IPS همراه با پشتیبانی از HDR10 و وضوح 4K Ultra HD با رزولوشن 3840×2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 137ppi در نمایشگاه سی ای اس امسال رونمایی کند. این مانیتور علاوه بر پشتیبانی از حالت HDR، بیش از 95 درصد گرمای رنگ DCI-P3 را نیز پشتیبانی خواهد کرد تا رنگ‌های بیشتری نسبت به رقبا بر روی صفحه نمایش خودنمایی کنند.

این مانیتور نیز همراه با یک کابل می‌تواند به مک بوک پرو جدید و یا مک بوک 12 اینچی اپل متصل شود، اما ال جی هیچ صحبتی در خصوص ولتاژ قابل ارائه برای شارژ لپ تاپ توسط آن نکرده است. این نمایشگر همچنین از اسپیکرهای داخلی بهره می‌برد که همراه با تکنولوژی “Rich Bass” و یک تنظیم “True Color Pro” جهت دقت تولید رنگ، در این صنعت بی‌همتا است. هرچند این مانیتور مدرن از درگاه نوع C پشتیبانی نمی‌کند، در عوض ال جی قصد دارد از یک مدل 34 اینچی دیگر با نسبت ابعاد 21:9 و تکنولوژی UltraWide Mobile+ نیز رونمایی کند.

این لپ تاپ 34 اینچی که 34UM79M نام خواهد داشت، درواقع نخستین مانیتور مجهز به کروم کست مولتی مدیا دنیا خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد ویدیو، موسیقی، بازی و سایر محتوای قابل نمایش را از طریق گوشی های موبایل خود به صورت مستقیم بر روی این مانیتور استریم کرده و به نمایش بگذارند.

از دیگر مانیتورهایی که ال جی قرار است طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 از آن‌ها رونمایی کند می‌توان به مانیتورهای اولترا فاین 4K و 54 با اندازه 34 اینچ و نسبت ابعاد 21:9 اشاره کرد که مخصوص گیمرها طراحی شده‌اند. مدل 34UC99 این مانیتورها قادر به پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync کمپانی AMD هستند. از دیگر قابلیت های این محصولات می‌توان به حرکت کاهش تاری 1 میلی ثانیه‌ای، داینامیک اکشن سینک، تثبیت کننده رنگ مشکی و دیگر قابلیت های مورد نیاز گیمرها اشاره کرد. هرچند در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص حضور درگاه USB نوع C بر روی این مانیتورها نشده است. در حال حاضر حتی ال جی گفتن از قیمت و زمان عرضه این محصولات نیز خودداری کرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*