زنفون جدید ایسوس

زنفون جدید ایسوس در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود

تنها چند روز تا شروع نمایشگاه CES 2017 زمان باقی مانده و به رسم هر ساله، بسیاری از سازندگان با استفاده از این فرصت دست به معرفی محصولات جدید خود می‌زنند. ساعاتی پیش نیز شرکت ایسوس با انتشار تیزری رسمی در شبکه اجتماعی توییتر، از معرفی گوشی مویایل جدید خود در این نمایشگاه خبر داد. اما چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد، وجود تراشه اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) در قلب زنفون جدید ایسوس (ASUS Zenfone) است.

زنفون جدید ایسوس تا دو روز دیگر و طی رویداد “Zennovation” معرفی می‌شود

دو روز پیش یکی از گوشی های هوشمند جدید ایسوس با شماره مدل X00GD، تاییدیه تنا را دریافت کرده بود اما هیچ اطلاعاتی از نام آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفت. ولی با انتشار این تیزر رسمی، مدیران ایسوس از معرفی زنفون جدید در تاریخ 4 ژانویه (15 دی ماه) و طی رویداد “Zennovation” خبر دادند.

اگرچه هنوز نام این گوشی هوشمند مشخص نشده اما با تایید وجود تراشه اسنپدراگون 835، احتمالا باید خود را برای ملاقات با زنفون 4 (Zenfone 4) آماده کنیم. به‌علاوه تجهیز این گوشی به سیستم دوربین دوگانه نیز دور از انتظار نخواهد بود.

پیشتر نیز اطلاعات بسیاری از این گوشی توسط تنا در اختیار کاربران قرار گرفت که از جمله آنها می‌توانیم به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، باتری 4 هزار و 850 میلی‌آمپر ساعتی و 4 گیگابایت حافظه رم در کنار قیمتی پایین اشاره کنیم. اما آیا اینها برای رفابت با بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه کافی خواهد بود؟

زنفون جدید ایسوس

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*