یک نسخه از شیائومی می نوت 2 به رنگ آبی مرجانی هم عرضه می‌شود

یک نسخه از شیائومی می نوت 2 به رنگ آبی مرجانی هم عرضه می‌شود

فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) علاوه بر این که در حال حاضر به عنوان پرچمدار فبلت های این کمپانی چینی شناخته می‌شود، یکی از محبوبترین و قدرتمندترین فبلت های دنیای اندروید نیز به شمار می‌رود. در حال حاضر گزینه‌های رنگی برای کاربرانی که علاقه‌مند به خرید این محصول هستند، تنها به سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای خلاصه می‌شود اما این موضوع در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد.

در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ شیائومی چند مدل جدید از شیائومی می نوت 2 به رنگ‌های سبز، بنفش و صورتی را نیز به کاربران نشان داد و حالا طبق گزارش جدیدی که دقایقی پیش منتشر شده است، گویا یک رنگ جدید دیگر هم قرار است به این خانواده اضافه شود.

یک نسخه از شیائومی می نوت 2 به رنگ آبی مرجانی هم عرضه می‌شود

رنگ آبی مرجانی (Blue Coral) همان مدل جدیدی است که خریداران به زودی قادر خواهند بود شیائومی می نوت 2 به این رنگ را خریداری کنند. این موضوع در چند تصویر تبلیغاتی که از این محصول در دستان یک اسکی‌باز منتشر شده، به اطلاع رسانه‌های مختلف جهان رسیده است. البته همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا این عکس‌ها برای تبلیغ این محصول گرفته شده است و یا این کاربر با دسترسی زودهنگام، تصاویر این رنگ جدید را بر روی شبکه‌ی اجتماعی ویبو قرار داده است.

مشخصات فنی فبلت شیائومی می نوت 2 در رنگ آبی مرجانی

یک نسخه از شیائومی می نوت 2 به رنگ آبی مرجانی هم عرضه می‌شود

بنابراین کاربران قادر خواهند بود فبلت شیائومی می نوت 2 را با مشخصات جذابی نظیر ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم / ۱۲۸ گیگابیت فضای ذخیره‌سازی داخلی (و یا ۴ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی)، نمایشگر آمولد ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، دوربین ۲۲.۵ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ و یک باتری قدرتمند لیتیوم یونی با ظرفیت شارژدهی ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی در رنگ های مشکی، طلایی، نقره‌ای، سبز، بنفش، صورتی و آبی مرجانی سفارش دهند که کمتر گجت هوشمندی در بازار می‌تواند چنین گستره‌ی متنوعی را به آنها ارائه کند؛ شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید دیگر تصاویر جدید از این گوشی هوشمند غول‌پیکر را در زیر مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*