ساعت های هوشمند ال جی واچ اسپرت و واچ استایل معرفی شدند

پس از انتشار شایعات و اخبار بسیار، سرانجام ساعت های هوشمند ال جی واچ اسپرت (LG Watch Sport) و ال جی واچ استایل (LG Watch Style) در تعامل با شرکت گوگل به صورت رسمی معرفی شدند. هر دو این محصولات جدید، اولین گجت های پوشیدنی مجهز به اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) بوده و قرار است از دهم فوریه (22 بهمن ماه) وارد بازار کشور آمریکا شوند.

مشخصات فنی و تصاویر ال جی واچ استایل 

واچ استایل نسخه کوچکتر و البته ارزانتر محصولات جدید ال جی محسوب می‌شود که به صفحه نمایشی 1.2 اینچی و دایره‌ای شکل با رزولوشن 360×360 و پنل “P-OLED” همراه با سنسور حسگر نور محیط و ارتباطات وای فای و بلوتوث مجهز شده و مناسب افرادی خواهد بود که نمی‌خواهند بابت محصولات هوشمند، پول زیادی بپردازند.

با این‌حال تراشه اسنپدراگون ویر 2100 (Snapdragon Wear 2100)، چهار گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت حافظه رم و باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی در کنار استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب، این ساعت هوشمند را به محصولی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

ال جی واچ اسپرت

قیمت نسخه‌های نقره‌ای و تیتانیومی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل، 249 دلار و قیمت نسخه رز گلد، 279 دلار خواهد بود. درادامه می‌توانید گالری تصاویر ال جی واچ استایل را تماشا کنید:

مشخصات فنی و تصاویر ال جی واچ اسپرت

اما ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت که ساعاتی پیش نیز شاهد لو رفتن تصویر رندرشده آن بودیم، قیمت بالاتری نسبت به واچ استایل داشته و احتمالا یکی از بهترین محصولاتی باشد که تاکنون توسط این شرکت کره‌ای معرفی شده است.

برخلاف واچ استایل، سازندگان برای این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480×480 و پنل “P-OLED” بهره برده‌اند تا جزئیات و نوشته‌ها با دقت بالاتری قابل خواندن باشند. به‌علاوه ال جی تلاش کرده تا با استفاده از تراشه اسنپدراگون ویر 2100، 768 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 430 میلی‌آمپر ساعتی، واچ اسپرت را با قدرتی بسیار بالا برای رقابت با گجت های پوشیدنی موجود روانه بازار کند.

ال جی واچ اسپرت

همان‌طور که انتظارش را دارید، تمام سنسورهای پیشرفته و انواع سیستم‌های ارتباطی در واچ اسپرت دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بلوتوث، وای فای، جی پی اس، ان اف سی، سنسور ضربان قلب، فشارسنج و حسگر نور محیط اشاره کرد. همچنین این ساعت با داشتن استاندارد IP68 نیز در برابر آب مقاومت کافی را خواهد داشت.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت نیز با قیمت 349 دلار، در رنگ‌های تیتانیومی و آبی تیره (که به صورت اختصاصی توسط فروشگاه گوگل به فروش می‌رسد) وارد بازار می‌شود. درادامه گالری عکس ال جی واچ اسپرت آماده شده که می‌توانید آن را مشاهده کنید:

لازم به ذکر است که علاوه فروشگاه گوگل، ساعت هوشمند واچ استایل از طریق فروشگاه بست بای و واچ اسپرت از طریق اپراتورهای ورایزن و “AT&T” به فروش خواهند رسید. به‌علاوه، هر دو این گجت های پوشیدنی طی هفته‌های آینده وارد بازار کشورهای روسیه، انگلستان، کانادا، آفریقای جنوبی، تایوان، کره جنوبی، عربستان سعودی و امارت خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*