جنس بدنه و پنل های عقب و جلوی آیفون 8 و آیفون 7 اس را بدانید

جنس بدنه و پنل های عقب و جلوی آیفون 8 و آیفون 7 اس را بدانید

هرچه بیشتر رو به جلو می‌رویم، این فرضیه که اپل قصد دارد سه مدل از آیفون های سال ۲۰۱۷ خود را روانه‌ی بازار کند، بیشتر از قبل تقویت می‌شود. در واقع اهالی کوپرتینو قصد دارند یک مدل ویژه از این سری را تحت عنوان آیفون 8 (iPhone 8) معرفی کنند و دو مدل دیگر را طبق سال‌های گذشته، با اضافه کردن پسوند اس و تحت عناوین آیفون 7 اس (iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس در اختیار کاربران قرار دهند.

به غیر از نمایشگر که گفته می‌شود در آیفون 8 از پنل‌‌های اولد و در سری ۷ اس از همان پنل‌های ال سی دی قبلی برای تولید آن استفاده خواهد شد، جنس بدنه نیز یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این دو مدل خواهد بود. فرضیه‌ای وجود دارد مبنی بر این که آیفون 8 از یک فریم ساخته شده از فولاد ضد زنگ در میان دو پنل شیشه‌ای برخوردار خواهد بود و آیفون‌های سری ۷ اس، از همان طراحی آلومینیومی مطابق قبل بهره خواهند برد. حالا گزارش جدیدی بر مبنای اطلاعات به دست آمده از سوی منابع اصلی تامین‌کننده‌ی قطعات سخت افزاری بازار منتشر شده است، این فرضیه بار دیگر تقویت می‌شود.

بر این اساس آیفون 8 قرار است یک طراحی کاملا متفاوت از نظر ابعاد و جنس بدنه داشته و نمایشگر ۵.۸ اینچی آن نیز قرار است از پنل‌های اولد ساخته شده توسط سامسونگ تامین شود. البته این تغییر فناوری ساخت نمایشگر که برای اولین بار در سری آیفون‌های اپل رخ می‌دهد، در کنار فریم فولادی ساخته شده توسط Foxconn و Jabil Circuit، چندان هم بدون عوارض جانبی نخواهد بود و قیمت بالای هزار دلار برای این مدل، هزینه‌ی بالایی است که به‌کارگیری این قابلیت‌های جذاب در تولید به همراه خواهد داشت.

عرضه‌ی سری 7 اس با همان طراحی و همان قیمت قبلی

جنس بدنه و پنل های عقب و جلوی آیفون 8 و آیفون 7 اس را بدانید

البته اگر این هزینه برایتان دست‌نیافتنی است، نگران نباشید زیرا آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس مطابق سه نسل قبلی، قرار است از همان سبک طراحی پیشین و ترکیبات آلومینیومی بهره ببرند و این بدنه‌ی آلومینیومی توسط کمپانی Catcher Technology ساخته خواهد شد. مشابه چند سری اخیر آیفون، این دو مدل نیز با نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهند شد و به رسم همیشگی سری اس آیفون، قابلیت‌های جدید نرم افزاری بدون تغییری در طراحی ظاهری، ویژگی‌ اصلی آنها به شمار خواهد رفت.

البته لازم است بدانید که هیچکدام از مقامات اپل و مدیران نزدیک به این کمپانی هنوز این استراتژی که برای اولین بار در تاریخ آیفون‌های برند کوپرتینویی عمل می‌شود را تایید نکرده‌اند و ممکن است که در شهریور ماه آینده، شاهد عرضه‌ی محصولاتی کاملا متفاوت با توضیحات بالا باشیم. بنابراین در حال حاضر این فرضیه که آیفون های ۲۰۱۷ در سه مدل عرضه می‌شوند را به عنوان آخرین و قطعی‌ترین برنامه‌ی اپل برای سال جاری میلادی قبول می‌کنیم و تا اعلام اطلاعات دقیق‌تر، آیفون 8، ۷ اس و ۷ اس پلاس، محصولات احتمالی مورد انتظار از این برند آمریکایی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*