وسترن دیجیتال هارد دیسک ویفری جدید 5 میلیمتری خود معرفی کرد

امروزه اکثر مردم به استفاده از هارد دیسکهای جدید SSD که از جدیدترین فن آوری های این صنعت است روی آورده اند ، در اولترابوک ها و همچنین سیستم های خانگی شما می توانید این هارد دیسکهای کوچک با سرعت انتقال اطلاعات بالا را ببینید . و همین قضیه باعث کمتر شدن مصرف هارد دیسکهای خوب قدیمی موجود  در بازار شده.

همه  ما هنوز هم به دنبال فن آوری های جدید و استفاده از آنها هستیم ، بطوری که زمانی که وسترن دیجیتال اعلام  کرد هرد دیسک های جدید 5 میلیمتری و 2.5 اینچ خود را به زودی روانه بازار می کند بسایر هیجان زده شدیم . خوشبختانه این شرکت  دو مدل جدید و باریک از  هاارد دیسکهای خود را برای عرضه در IDF 2012 آماده کرده ، مدل وسترن دیجیتال سیاه هیبریدی و مدل هارد دیسکی  وسترن دیجیتال آبی .

 

هر دو هارد دیسک به طور غیر قابل باوری باریک هستند و برای تمام کسانیی که از اولترا بوک ها استفاده می کنند خیلی مناسبند .اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد ، زمان دقیق ورود به بازار و قیمت  آن  در دسترس نیست فقط تا آنجا که شرکت اعلام کرده این هارد دیسک ها برای خرده فروشی طراحی نشده و فقط به تولید کنندگان دستگاه های کامل مثل اولترا بوک ها فروخته خواهد شد


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*