مایکروسافت اسمارت فون جدید surface phone را روانه بازار می کند

اوایل سال جاری میلادی هنگامی که مایکروسافت اعلام کرد می خواهد تبلتی مبتنی بر ویندوز را ساخته و روانه بازار کند کسی حرف های این شرکت را جدی نگرفت و حتی خیلی از شرکتها این کار مایکروسافت را حماقت بزرگ برای این شرکت معروف تولید کننده نرم افزار و سیستم عامل خواندند با همه این تفاسیر مایکروسافت این تبلت را معرفی و روانه بازار کرد ، حال اخبار جدید از ساخت اسمارت فون جدید با نام سورفیس توسط مایکروسافت خبر می دهند در ادامه با ما باشید

شاید شما بگویید وقایع دنیای تبلت با اسمارت فون متفاوت است اما شنیده ها بر ساخت و عرضه اسمارت فون بر اساس ویندوز فون 8 از طرف مایکروسافت دلالت دارد.مایکروسافت هم می خواهد حق خود را از بازار پر رونق اسمارت فون ها بر دارد و به همین دلیل بدون توجه به ناراحتی بعضی از شرکتهای تولید کننده اسمارت فون همچنان به کار خود ادامه می دهد . ه همراه بسیاری از شرکای قدرتمند مایکروسافت همانند نوکیا و سامسونگ که محصولات ویندوز فون ۸ خود را در ماههای آینده روانه بازار می کنند، یک منبع مورد اعتماد و مطمئن اطلاع داده که این شرکت بزرگ در حال کار برروی اسمارت فونی با برند خود می باشد، یک دستگاه سطح بالا همانند آیفون ۵ اپل، گلکسی اس ۳ سامسونگ و البته اسمارت فون های ویندوز فون ۸ شرکای خود.این اسمارت فون ظاهرا در مراحل انتهایی توسعه قرار دارد و به نظر می رسد طی ماههای آینده معرفی شود.

البته ما همچنان بدنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم. China Times روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد که براساس آن اعلام شد، شرکت مایکروسافت اسمارت فون خود را تحت نام تجاری “Surface” عرضه خواهد کرد و قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۳ در دسترس باشد. تا این لحظه تاریخ دقیق عرضه و نیز قیمت احتمالی این اسمارت فون اعلام نشده در روزهای آینده با گجت نیوز و اخبار تکمیلی در این مورد همراه باشید .


منبع : pcauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*