اپل آیفون 9

سامسونگ وظیفه تولید پنل اولد آیفون 9 را بر عهده خواهد داشت

در حالی که هنوز آیفون 8 معرفی نشده، دو کمپانی سامسونگ و اپل برای تولید پنل اولد آیفون 9 (Apple iPhone 9) پرچمدار سال 2018 اپل به توافق رسیده‌اند.

از همین حالا حداقل چهار ماه تا رونمایی از آیفون های سال 2017 اپل باقی مانده است، اما ظاهرا آن‌ها برای اطمینان بیشتر قصد دارند از هم اکنون پنل های نمایشگر گوشی های سال آینده خود را تامین شده در اختیار داشته باشند.

یک خبر بسیار داغ از سوی The Bell نشان می‌دهد که کوپرتینو و سامسونگ اخیرا قراردادی را به امضا رسانده‌اند که به فروش 180 میلیون پنل اولد برای استفاده در گوشی های پرچمدار سال 2018 اپل مربوط می‌شود. ظاهرا آن‌ها علاوه بر یک مدل اولد آیفون در امسال، قصد دارند گوشی های اولد دیگری را نیز سال آینده عرضه کنند و به همین خاطر سفارش خود را دو برابر کرده‌اند.

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، کمتر از  دو ماه پیش منابعی از آسیای شرقی خبر از انعقاد قراردادی دو ساله بین دو کمپانی اپل و سامسونگ دادند. با این حال، گزارش هایی که اخیرا منتشر شده بود هیچ اشاره‌ای به تولید پنل های اولد برای گوشی های سال آینده اپل توسط سامسونگ نشده بود، به همین خاطر ممکن است که آن اطلاعات تنها مربوط به دوره‌ی نخست قرارداد دو کمپانی بوده باشند.

آیفون 9 در دو نسخه 5.28 و 6.46 اینچی عرضه خواهد شد

ظاهرا سال آینده آیفون 9 اپل در دو نسخه اولد عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها مجهز به نمایشگر 5.28 اینچی بوده و دیگری از یک صفحه بزرگتر 6.46 اینچی بهره می‌برد. اگر اپل به معنای واقعی استفاده از پنل های ال سی دی در گوشی های سال آینده خود را متوقف کند، این اعداد و ارقام می‌تواند با انتظارات فروش غول فناوری آمریکایی مطابقت داشته باشد. با این حال بهتر است که شما این اطلاعات را بیش از حدس و گمانه زنی نشمارید و در ابتدا منتظر برنامه های سال جاری کوپرتینو بمانیم تا سال آینده! رسانه Korea Herald به نقل از یک منبع ناشناس در ارتباط با این توافق نوشته است:

دو کمپانی اخیرا به یک توافق جامع بدون هرگونه درز اطلاعاتی از آن دست در زمینه‌هایی همچون نمایشگر پیدا کرده‌اند. سایر جزئیات نظیر طراحی نمایشگر و توابع آن همچنان در حال توسعه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*