آرکاس از 4 گوشی جدید رونمایی کرد؛ آرکاس دیاموند آلفا ، کپی برابر اصل نوبیا زد 17 مینی

شرکت آرکاس از چهار گوشی هوشمند جدید خانواده های Sense و Diamond خود رونمایی کرد. در راس آنها گوشی آرکاس دیاموند آلفا (Archos Diamond Alpha) قرار دارد.

کمپانی فرانسوی آرکاس امروز از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده است. دو مدل از اعضای خانواده دیاموند  (دیاموند آلفا و دیاموند گاما) بوده و دو مدل دیگر نیز سنس 55 اس و سنس 55 ایکس هستند. همچنین تمامی این گوشی ها از تیرماه وارد بازارهای اروپایی خواهند شد. در ادامه بیشتر با محصولات جدید آرکاس آشنا خواهیم شد.

آرکاس دیاموند آلفا – Archos Diamond Alpha

Archos Diamond Alpha

جذاب‌ترین محصول جدید گوشی ساز فرانسوی، آرکاس دیاموند آلفا است. گوشی هوشمندی همراه با یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD، قدرت گرفته از چیپست اسنپدراگون 652 و بهره گیری از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

در بخش پشتی گوشی، دوربین دوگانه‌ای متشکل از لنز‌های 13 مگاپیکسلی با سنسورهای Sony IMX286 جای خوش کرده‌اند. یکی از لنز‌ها وظیفه ضبط تصاویر رنگی را داشته و دیگری تصاویری سیاه و سفید را به ثبت می‌رساند. بر روی قاب جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط ویدیویی 4K به چشم می‌خورد که می‌تواند از این محصول میان رده‌ای، گزینه‌ای عالی برای عاشقان عکاسی موبایلی بسازد؛ هرچند هنوز اطلاعاتی در مورد کیفیت تصاویر قابل ثبت توسط این گوشی در دست نیست.

در اینجا یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی آرکاس دیاموند آلفا دیده می‌شود. هرچند خبری از کلید هوم نیست، اما زیر نمایشگر یک کلید مشکوک دیده می‌شود: یک کلید گرد قرمز که پیشتر چیزی شبیه به آن را در گوشی نوبیا زد 17 مینی دیده‌ایم.

آرکاس دیاموند آلفا قرار است پس از یک تخفیف 50 یورویی محدود، با قیمت 299 یورو به فروش برسد.

آرکاس دیاموند گاما – Archos Diamond Gamma

Archos Diamond Gamma

گاما یک گوشی مقرون به صرفه‌تر دیگر از خانواده دیاموند است. این محصول همراه با بدنه‌ای آلومینیومی، از ضخامت 8 میلی‌متر برخوردار است. بر روی قاب جلویی آن یک نمایشگر آی پی اس 5.5 اینچی با وضوح HD نقش بسته است و چیپست اسنپدراگون 435 نیز قدرتبخش آن خواهد بود. از نظر حافظه، گاما از یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و می‌توانید به لطف یک کارت میکرو اس دی آن را افزایش ببخشید.

یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید هوم جلویی گوشی تعبیه شده است. این گوشی نیز بسیار شبیه به نوبیا M2 Lite خواهد بود که ماه مارس معرفی شده بود. آرکوس دیاموند گاما با قیمت 199 یورو به فروش خواهد رسید.

آرکاس سنس 55 اس – Archos Sense 55S

Archos Sense 55S

Sense 55S از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد که 78 درصد قاب جلویی را به خود اختصاص داده است. ظرفیت رم این گوشی تنها 2 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است که می‌توانید به لطف اسلات میکرو اس دی، آن را تا 128 گیگابایت دیگر افزایش دهید.

بر روی قاب پشتی، دوربین دوگانه متشکل از دو لنز 8 مگاپیکسلی نمایان هستند که درست در زیر آن‌ها نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

اندروید 7 نوقا در راس بخش نرم افزاری گوشی سنس 55 اس است و آرکاس متعهد شده است که باتری 3 هزار میلی‌آمپری، می‌تواند تا 1 روز کامل انرژی بخش این گوشی باشد. لازم به ذکر است که گوشی جدید خانواده سنس با قیمت 249 یورو به فروش خواهد رسید.

آرکاس سنس 50 ایکس – Archos Sense 50X

Archos Sense 50X

و در انتهای این لیست یک گوشی زیر 200 یورویی به نام سنس 50 ایکس قرار خواهد داشت. این محصول همراه با تاییدیه IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاومت خواهد کرد. سنس 50 ایکس می‌تواند تا عمق 1 متری آب، به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

شما همچنین می‌توانید از آن در دمایی بین منفی 20 درجه الی مثبت 50 درجه سانتی گراد استفاده کنید. قاب جلویی آن نیز توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

این گوشی از یک چیپست MT6737T مدیاتک همراه با 4 هسته با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز قدرت خواهد گرفت. علاوه بر این یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران خواهد بود. آرکاس گوشی Sense 50X را با قیمت 169 یورو به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*