تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018 ؛ قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه نسل هشتم پرفروش ترین سدان بازار آمریکا

چند ماه پیش، تویوتا کمری 2018 به صورت رسمی معرفی شد و اکنون به زمان عرضه این خودرو در بازار آمریکا نزدیک شده‌ایم. در ادامه، قیمت و مشخصات این سدان پرفروش را بررسی خواهیم کرد.

شرکت خودروسازی تویوتا در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 که دی‌ماه گذشته برگزار شده بود، از نسل هشتم پرفروش ترین سدان بازار آمریکا یعنی مدل کمری رونمایی کرد. تویوتا کمری 2018 (Toyota Camry 2018) از اواخر تابستان سال جاری روانه بازار آمریکا می‌شود. نسل جدید این خودرو بر روی پلتفرم ماژولار تویوتا TNGA ساخته شده که پیش از این در مدل‌های پریوس و سی اچ آر نیز به کار رفته بود. به این ترتیب، تویوتا کمری جدید، 30 درصد مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از قبل بوده و به لطف افزایش طول 4.8 سانتی‌متری فاصله محوری، فضای داخلی آن جادارتر از قبل شده است.

تویوتا کمری 2018

تویوتا کمری 2018 از یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 206 اسب بخار و گشتاور 252 نیوتن متر بهره می‌برد و مشابه همین پیشرانه در نسخه هیبریدی هم به کار خواهد رفت که البته قدرت کمتری معادل 176 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر دارد. اگر به قدرت بیشتری احتیاج داشته باشید، یک واحد 3.5 لیتری V6 با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 267 پوند نیز ارائه شده است.

هر دو نسخه 2.5 لیتری و 3.5 لیتری به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جدید مجهز شده‌اند و در مدل هیبریدی نیز نیرو توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بر اساس ادعای شرکت تویوتا، کمری هیبریدی کمترین میزان مصرف سوخت را خواهد داشت و در هر صد کیلومتر در شهر 4.6 لیتر، در بزرگراه 4.4 لیتر و در سیکل ترکیبی 4.5 لیتر بنزین می‌سوزاند.

تویوتا کمری 2018

نسخه هیبریدی تویوتا کمری 2018 مجهز به یک واحد کنترل قدرت سبک‌تر و جمع و جورتر، مبدل DC-DC تجدید نظر شده و بهبود یافته و سیستم Auto Glide Control شده که با توجه به شرایط رانندگی، ترمز موتور را محدود می‌کند. کمری جدید دارای لیست بلندبالایی از سیستم‌های کمک راننده است که از جمله آن می‌توان به سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل راداری دینامیک، هشدار خروج از خطوط با دستیار فرمان و سیستم شناسایی ترافیک عقب اشاره کرد.

در داخل خودرو نیز شرکت تویوتا، سیستم اطلاعات و سرگرمی Entune 3.0 را برای نسل جدید سدان محبوب خود ارائه داده و نسخه V6 به سیستم ناوبری متصل نیز مجهز شده است. این سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید از ویژگی‌هایی مانند استارت خودرو از راه دور، پیدا کردن خودرو، اطلاع‌رسانی از وضعیت خودرو و اینترنت وای فای برخوردار است.

تویوتا کمری 2018

قیمت تویوتا کمری مدل 2018 پایه L از 23 هزار و 495 دلار آغاز می‌شود و قیمت مدل 6 سیلندر آن نیز 33 هزار و 400 دلار خواهد بود. همچنین شرکت تویوتا، نسخه پایه هیبریدی کمری جدید را با قیمت 27 هزار و 800 دلار به فروش می‌رساند.

گالری عکس های تویوتا کمری 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دولت ایران چرا تعرفه گمرگی وعوارض ومالیات ارزش افزوده را لاقل ازماشین های هیبریدی ژاپنی واروپایی برنمیدارد.حتی باتسهیلات ارزان و قیمیت تمام شده وارد و بدن که هم از هوای آلوده کم شه و هم مصرف بنزین کم شه.امینیت جاده ها بالا بره و… لاقل اون هایی که کمی قدرت خریدشون میرسه بگیرن.پس دولت ومجلس ببینیدچه سودی ازپشت پرده میبرن .دردنیاهرروزتکنولوژی های جدیدبرای امنیت جان انسانهاباقیمیت رقابتی عرضه میکنن.حتی آمریکای دیکتاتورگذاشته تویاتای سندان هیبریددرکشورش بالاترین فروش روداشته باشه به خاطر سلامتی مردمش ….
    شماها همه به نسل آینده مدیون هستید.

  2. به دنبال ثبت نام کمری 2018هستم. با تشکر