فروش آیفون 10

فروش آیفون 10 قانونی با گارانتی مدیا پردازش در دیجی کالا آغاز شد

فروش آیفون 10 به صورت قانونی و با قیمت پایین‌تر از قبل در سایت دیجی کالا آغاز شد. شرکت مدیا پردازش، گوشی های آیفون ایکس را وارد بازار ایران کرده است.

آیفون 10 اپل (iPhone X) به‌ عنوان نسخه مخصوص دهمین سالگرد عرضه آیفون یه تازگی وارد بازار جهانی شده است. همان‌طور که در رسانه‌ها منتشر شده بود، فروش آیفون 10 شرکت اپل با قیمت‌های نجومی حدود 17 میلیون تومانی در ایران انجام می‌شد. البته همه این دستگاه‌ها در طرح رجیستری قاچاق محسوب می‌شدند و تنها به مدت یک ماه قابلیت استفاده از سیم کارت در آن‌ها بود و باید هزینه گمرک برای آن‌ها جداگانه پرداخت شود.

آغاز فروش آیفون 10 در وبسایت دیجی کالا

حالا یک خبر خوب اینکه شرکت مدیا پردازش به عنوان بزرگترین واردکننده قانونی گوشی های تلفن همراه اپل، این کالا را در سریع‌ترین زمان ممکن وارد بازار ایران کرده است. شما دوست‌داران اپل هم اکنون می‌توانید این گوشی را از وب سایت دیجی کالا تهیه کنید. در حال حاضر قیمت های آیفون 10 برای مدل 64 گیگابایتی 6 میلیون و 565 هزار تومان و برای مدل 256 گیگاباتی 7 میلیون و 575 هزار تومان بوده و این گوشی از سایت دیجی کالا قابل خرید است.

ضمنا در زمان خرید گوشی های آیفون 10 از فروشگاه‌های شهر، می‌توانید با ارسال IMEI این گوشی‌ها به سامانه پیامکی 7777 از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا خیر، مطمئن شوید. مشتریان محترم توجه داشته باشند که فروش آیفون 10 تنها در سایت دیجی کالا آغاز شده و فروش این گوشی با گارانتی مدیا پردازش در سایت‌های دیگر مجاز نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ادم حوص میکنه بخره ولی حیف که قیمتش بالاست

  2. قیمتش خوبه شنبه ۲ تا خریدم