کاربران منتظر وان پلاس 5 تی در ایران هستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کاربران منتظر وان پلاس 5 تی در ایران هستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

نتایج نظرسنجی هفته گذشته‌ی گجت نیوز نشان می‌دهد کاربران زیادی منتظر عرضه وان پلاس 5 تی در ایران هستند تا بتوانند جدیدترین پرچمدار وان پلاس را خریداری کنند.

نزدیک به 69 درصد از کاربران شرکت‌کننده در این نظرسنجی، اعلام کرده‌اند که حاضر به خرید وان پلاس 5 تی در صورت ورود به بازار ایران هستند. آنها معتقدند این اسمارت فون در کنار قیمت مناسب، از سخت افزار به‌روز و قابل قبولی برخوردار است و ارزش خرید بالایی دارد. بنابراین، می‌توان وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) را هم‌رده‌ی پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 835 در سال 2017 دانست.

اگه با قیمت واقعیش تو ایران به فروش برسه ارزش خرید بالایی داره. سخت افزارش و قدرتش حتی توی گوشی های پرچمدار 1000 دلاری تازه پیدا میشه. Behnam11، کاربر گجت نیوز

سیستم تثبیت اپتیکال تصویر در دوربین، مقاومت در برابر آب، اسپیکرهای استریو و حافظه‌ی قابل ارتقا از مهمترین کمبودهای وان پلاس 5T است که به نظر می‌رسد عمده‌ترین دلایل قیمت پایین این محصول نیز باشند.

پرچمدار جدید وان پلاس توانسته در نقد و بررسی‌های مختلف، امتیاز قابل قبولی را کسب کند. به همین دلیل نیز انتظار می‌رود در صورت فروش وان پلاس 5 تی در ایران ، شاهد استقبال خوبی از این گوشی چینی باشیم.

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته گذشته را مشاهده خواهید کرد.

کاربران منتظر وان پلاس 5 تی در ایران هستند (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به چشمم خورد میخرمش منکه منطقه آزادمو مشکلی با خریدنش ندارم ریجستررم نیست اینجا قیمتش عالیه

  2. 90% کسایی که گفتن می خریم نمیخرن