جراحی تخلیه 263 سکه و 100 میخ از شکم مردی هندی!

جراحی تخلیه 263 سکه و 100 میخ از شکم مرد 42 ساله‌ی هندی!

جراحی تخلیه تعداد زیادی میخ، سکه و اجسام فلزی دیگر از داخل معده مردی هندی اتفاق شگفت‌انگیزی بوده که به تازگی خبر بسیاری از رسانه‌های شده است.

مدتی پیش فردی 35 ساله به خاطر درد شکم به بیمارستانی در هند مراجعه کرد و تشخیص اولیه پزشکان مسمومیت غذایی بود؛ در ادامه روند درمان، آزمایش آندوسکوپی که با استفاده از لوله‌ای انعطاف‌پذیر برای بررسی شرایط داخل بدن استفاده می‌شود، نشان داد که در داخل معده این شخص تعداد زیادی اشیای فلزی قرار دارد.

به طور دقیق‌تر، پس از انجام عمل جراحی تخلیه معده، تعداد 263 سکه، 100 میخ، ده‌ها تیغ اصلاح،‌ تکه‌های شیشه و یک دست‌بند زنگ‌زده آهنی از بدن بیمار خارج شد که وزن تمامی این اشیا روی هم رفته به 7 کیلوگرم می‌رسید.

پریانک شارما (Priyank Sharma)، جراح بیمارستانی که مرد هندی در آن مداوا شد، در رابطه با این مورد نسبتا نادر گرفته است که پیدا کردن این حجم از فلزات مختلف در بدن یک شخص بسیار شوکه‌کننده بوده و او و همکارانش در طول فعالیت طولانی حرفه‌ای خود، هیچ‌گاه با چنین اتفاقی مواجه نشده‌اند.

جراحی تخلیه 263 سکه و 100 میخ از شکم مردی هندی!

مسئولین بیمارستان اعلام کرده‌اند که اسم بیمار مکسود خان (Maksud Khan) است و این طور که به نظر می‌رسد، مشکلات ذهنی باعث شده تا او صدها جسم فلزی را قورت داده و به خانواده و یا دوستانش چیزی در رابطه با این مسئله نگوید.

حدودا یک ماه پیش هم مورد مشابهی در فرانسه رخ داد که در آن نتایج عمل تخلیه شکم یک مرد، نشان داد که او بیش از 100 شی فلزی شامل تعداد زیادی میخ و سکه را بلعیده است؛ پزشکان فرانسه اظهار کردند که این شخص هم مبتلا به روان‌پریشی بوده و به دلیل وضعیت روانی نامساعدش، تماس خود را با دنیای واقعی از دست داده و دست به اقدامات خطرناک و غیرمعمولی زده است.

مورد دیگری هم به سال 2016 برمی‌گردد که مرد 42 ساله دیگری از کشور هند تعداد 40 چاقو را قورت داده بود. وقتی پزشکان دلیل این رفتار را پرسیدند، پاسخ فرد این بود که احساسی شبیه به اعتیاد، به خوردن چاقوها باعث انجام چنین کاری شد. متخصصان معتقدند که این مرد میان‌سال همانند موارد دیگر معرفی‌شده، از بیماری پیکا (pica) که فرد مبتلا به آن نیاز به خوردن اشیا غیرخوراکی دارد، رنج می‌برد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. صندوق صدقه ای بوده واس خودش???

  2. یه ضرب المثلی هست که میگه مفت باشه سکه و تیغ و سوزن و چاقو و هرچی خواست باشه فقط فلزی باشه? البته این ضرب المثل بیشتر تو کشور هندوستان به کار میره D:

  3. هندیا و چینیا هرچی دم دسشون باشه میخورن