تایپ ده انگشتی

یادگیری فوق سریع تایپ ده انگشتی با نرم‌ افزار انگشتان طلائی

بی‌شک همه ما از اهمیت فراگیری تایپ سریع و ده انگشتی آگاه بوده و می‌دانیم که یادگیری این مهارت چقدر می‌تواند در انجام بسیاری از کارهای روزمره ما مفید باشد. بعضی‌ها فکر می‌کنند که یادگیری این مهارت بسیار سخت و وقت‌گیر است؛ ولی واقعا این چنین نیست! شما با دانستن اصول تایپ ده انگشتی به سرعت و به آسانی می‌توانید این مهارت را فرا بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر بخوانید؛ در این مقاله به اهمیت تایپ ده انگشتی و بهترین و سریع‌ترین روش یادگیری آن خواهیم پرداخت.

امروزه با پیشرفت علم و فناوری بیش از گذشته به فراگیری این مهارت مهم نیاز است. حتی برخی منابع پیش‌بینی کرده‌اند که در چند سال آینده آموزش با دست نوشتن (با قلم و مداد نوشتن) از برنامه درسی مدارس حذف شده و آموزش تایپ جایگزین آن خواهد شد.

تدریس تایپ ده انگشتی در کتب درسی

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

اخیرا در کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی یک فصل از کتاب درسی، به آموزش تایپ ده انگشتی و سریع اختصاص داده شده است. در این فصل توجه زیادی به امر یادگیری مهارت تایپ ده انگشتی شده و سعی بر این است که از همان کودکی این مهارت بسیار مهم را به کودکان یاد داد. از آنجایی که این روزها معمولا از دانش‌آموز و فروشنده گرفته تا مهندس و دکتر همه با کامپیوتر و تایپ سروکار دارند؛ از این جهت یادگیری تایپ فارسی و حتی انگلیسی برای همه افراد توصیه می‌شود.

سلامتی و زمان خود را از دست ندهید !

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

هیچ تا حالا به مدت زمانی که هنگام تایپ کردن صرف می‌کنید و یا اثرات بدی که به علت استفاده نادرست از کامپیوتر سراغتان می‌آید فکر کرده‌اید؟ خستگی مچ دست‌ها و عضلات گردن و یا ستون فقرات از این موارد هستن. در تصویر زیر میزان از دست دادن زمان یک کاربر عادی و یک تایپیست را بررسی کنید.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

البته در تصویر فوق این آمار و ارقام تقریبی است. حداکثر میزان هر برگ A4 بین 400 الی 500 کلمه در نظر گرفته شده است. در ادامه روش‌های آموزش تایپ فارسی و انگلیسی را باهم بررسی خواهیم کرد.

روش‌های آموزش تایپ ده انگشتی

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

شاید شما هم با گشت و گذری در اینترنت، روش‌های متعددی را برای یادگیری تایپ ده انگشتی یافته‌اید. کتاب، ویدیو و نرم‌افزارهای آموزشی، منابع آموزشی رایجی هستند که در اینترنت کم و بیش یافت می‌شوند. حال این سوال پیش می‌آید که کدام شیوه بهترین شیوه آموزش تایپ فارسی و انگلیسی است و شما را در کمترین زمان به یک استاد تایپ تبدیل می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم روشی مناسب است که شما را درگیر تایپ ده انگشتی کند (روش تعاملی یا به اصطلاح interactive). به‌عبارت دیگر شما فقط با تایپ کردن و انجام این عمل قادر به یادگیری تایپ خواهید بود. خواندن مطالب و ترفندهای تایپ مفید است ولی کافی نیست. همان‌طور که یادگیری رانندگی فقط با خواندن کتاب آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر نخواهد بود. پس نتیجه می‌گیریم که بهترین روش روشی است که کاربر در آن پیوسته در حال تمرین کردن و تایپ کردن باشد.

نرم‌افزارهای آموزش تایپ

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

در حال حاضر بهترین روش ثبت شده برای یادگیری تایپ ده انگشتی استفاده از نرم‌افزارهای آموزش تایپ است. نرم‌افزارهای آموزشی به صورت چشم‌گیر، باعث تقویت حافظه عضلانی (حافظه عضلانی معادل فارسی عبارت muscle memory بوده و مسئول یادگیری و به خاطر سپردن یک حرکت مشخص در اثر تمرین آن است) شده و در کمترین زمان ممکن باعث می‌شوند که کاربر به بهترین نحو تایپ ده انگشتی را فرا بگیرد. در این میان بعضی نرم‌افزارها فقط برای تمرین مناسب هستند به این صورت که متنی را در اختیار کاربر قرار داده و از کاربر می‌خواهند آن را در یک بازه زمانی معین تایپ کند. این نوع نرم‌افزارها برای آموزش مناسب نبوده و فقط برای تمرین توصیه می‌شوند. در ادامه یک نرم‌افزار بسیار کامل ایرانی را معرفی خواهیم کرد. این نرم‌افزار تمامی موارد که در بالا ذکر شد را به علاوه قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر را یک‌جا به همراه دارد.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

نرم‌افزار قدرتمند انگشتان طلائی

نرم افزار انگشتان طلائی با داشتن مزیت‌های خیلی زیاد نسبت به نرم‌افزارهای مشابه می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای آموزش تایپ فارسی و انگلیسی باشد. این نرم‌افزار همانند یک معلم هوشمند، گام‌به‌گام شما را تا تبدیل‌ شدن به یک تاپیست حرفه‌ای راهنمایی می‌کند. بازی‌های آموزش تایپ، گزارش‌گیری حرفه‌ای، صفحه‌کلید هوشمند و خیلی ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار را در صدر نرم افزارهای آموزش تایپ قرار می‌دهد.

نرم افزار انگشتان طلائی نرم افزاری بسیار جامع و کامل در زمینه آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی می‌باشد. این نرم افزار قادر است در کمترین زمان ممکن و به شیوه‌ای آسان و لذت‌بخش شما را به یک تایپیست حرفه‌ای تبدیل ‌کند. نرم افزار انگشتان طلائی هر آنچه شما برای یادگیری تایپ ده انگشتی نیاز دارید و حتی بیشتر از آن را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به طوری که شما پس از کمی کار با آن، از پیشرفت چشم‌گیر خود شگفت‌زده خواهید شد! امکانات و قابلیت‌های فراونی در این نرم‌افزار قرار داده شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

چرا این نرم‌افزار را پیشنهاد می‌کنیم

  • کامل‌ترین نرم افزار آموزش حرفه‌ای تایپ فارسی و انگلیسی
  • آموزش فوق سریع و آسان تایپ ده انگشتی
  • گرافیک بسیار جذاب و سهولت استفاده
  • محیط فارسی و کاربرپسند
  • استفاده از شیوه‌های متنوع و به‌روز آموزشی
  • افزایش سرعت تایپ در کمترین زمان
  • تمرین‌های گام‌به‌گام و استاندارد تایپ ده انگشتی
  • آشنایی با تمامی اصول و مبانی تایپ ده انگشتی
  • نحوه استفاده صحیح از کامپیوتر و کاهش اثرات سوء استفاده از آن
  • گزارش‌گیری حرفه‌ای ثبت تعداد خطاها، زمان، تعیین امتیاز و دادن ستاره
  • تعیین میزان دقت تایپ شما
  • محاسبه و تعیین سرعت تایپ شما با استفاده از مقیاس‌های جهانی
  • نمایش میزان پیشرفت شما به صورت انواع نمودار
  • امکان انتخاب متن مورد نظر از سیستم و تمرین آن
  • ساختن تمرین و آزمون به دلخواه
  • معلم هوشمند که شما را راهنمایی می‌کند
  • پشتیبانی از اعراب و حرکت‌گذاری
  • آموزش نحوه صحیح و استاندارد استفاده از صفحه‌کلید
  • داری صفحه‌کلید راهنما و آموزش نحوه قرار گرفتن انگشتان
  • نمایش طریقه حرکت و قرارگیری انگشتان بر روی صفحه‌کلید
  • ذخیره امتیازات و به اشتراک‌گذاری
  • بازی‌های بسیار جالب و سرگرم‌کننده آموزش تایپ
  • امکان چاپ کارنامه و وضعیت تایپ کاربر
  • گزارش‌گیری روزانه از مدت‌زمان تمرین و سرعت تایپ و …
  • بررسی لحظه‌ای وضعیت پیشرفت تایپ
  • استفاده از شیوه‌های علمی آموزشی
  • تقویت حافظه عضلانی یا به اصطلاح muscle memory
  • نرم افزار محبوب کاربران فارس زبان داخل و خارج از کشور
  • با بیش از چهار سال سابقه
  • جدیدترین نرم افزار آموزش تایپ
  • به‌روزرسانی‌های همیشگی
  • یادگیری آسان و کم‌هزینه در خانه
  • حاوی نسخه اندروید (همه جا یاد بگیرید)
  • قابل اجرا بر روی تمامی ویندوزها از جمله ویندوز 10
  • پشتیبانی خوب و همیشگی
  • و کلی ویژگی‌های دیـــگر …

یادگیری آسان و کم‌هزینه در خانه

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

اگر تمایل دارید تایپ کردن را به صورت استاندارد و اصولی در خانه و با کمترین هزینه فرا بگیرید، این نرم افزار گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. با این نرم‌افزار یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت استاندارد تایپ کنید و در عرض مدت کوتاهی به یک تایپیست حرفه‌ای تبدیل شوید. همچنین لازم به ذکر است که دوره‌ها و کلاس‌هایی که برگزار می‌شوند بسیار پرهزینه بوده و متاسفانه بازدهی مناسب را دارا نمی‌باشند. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین روش ثبت‌شده برای یادگیری تایپ ده انگشتی استفاده از نرم افزارهای آموزش تایپ است. این نرم افزار نیازی به اینترنت نداشته و با حداقل سخت‌افزار قابل اجراست. این نرم افزار با بررسی و مطالعه نرم افزارهای مشابه آموزش تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی و با توجه به نظرات و نیاز کاربران، طراحی شده است.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

به گفته سازندگان نرم افزار هدف آن‌ها معرفی و آموزش مهارت تایپ ده انگشتی به بهترین شکل به کاربران فارس زبان می‌باشد. از این نرم افزار تاکنون در آموزشگاه‌ها و موسسات زیادی استفاده شده و نتایج بسیار خوبی گزارش شده است.

در ویدیوی زیر می‌توانید بخش‌هایی از نسخه 4.4 نرم افزار را مشاهده کنید:

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در مورد نرم افزار به وبسایت فرازسافت مراجعه کنید.

تصاویر بیشتر از محیط نرم افزار انگشتان طلائی

صفحه کلید هوشمند نحوه تایپ تک تک کلیدها را به شما نشان می‌دهد.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

بازی چیدن صفحه کلید؛ بازی جذاب برای به خاطر سپردن سریع صفحه کلید

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتیگزارش‌گیری حرفه‌ای نرم افزار؛ ریز و درشت تایپ شما در اینجا ثبت می‌شود.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

در این مقاله، در مورد تایپ ده انگشتی، اهمیت آن و شیوه‌های یادگیری آن صحبت کردیم. در این مطلب، با توجه به ویژگی‌های بسیاری زیادی که نرم افزار انگشتان طلائی دارد، ما آن را به کاربران عزیز و افرادی که به دنبال یادگیری سریع مهارت تایپ ده انگشتی هستند، معرفی کردیم. این نرم افزار را با نرم افزارهای دیگر نیز مقایسه کنید و بهترین گزینه مورد نظرتان را برای یادگیری تایپ انتخاب کنید. ولی در هر صورت سعی کنید این مهارت را دیر یا زود یاد بگیرید !

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

برای اطلاعات بیشتر و دریافت نرم افزار کلیک کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

آموزش تایپ، تایپ سریع، تایپ ده انگشتی

راه‌های ارتباط با ما

آیدی تلگرام : farazsoft@

کانال تلگرام آموزش تایپ : farazsoftinfo@

ایمیل : info@farazsoft.ir

شماره های تماس :

0921-7669192

061-36741867

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام من قبلا با نرم افزار RapidTyping کار می کردم ولی واقعا جذابیت و امکانات نرم افزار انگشتان طلائی رو نداشت. به نظرم این نرم افزار گزینه بسیار خوبی هست.

  2. آقا میخای برنامه معرفی کنی بنویس اگهیه اومدی فقط درباره ی برنامه ی پولی پولی انگشتان طلایی حرف زدی 60 ت بدم به اونا که چی بشه نرم افزار های رایگان پره که سرعت ادمو بالا ببره انقد این برنامه رو تبلیغ کردن به عنوان رایگان هیچ سایتی دیگه برنامه های دیگه رو نداره

  3. خیلی نرم افزار خوبی هست من مدتی هست که ازش استفاده می کنم واقعا فوق العاده هست.
    دمتون گرم.

  4. وقتی اگهی میزنید اون بالا توی تیتر بنویسید لطفا که اگهیه
    ممنون

  5. راههای درون‌داد متنی:
    1- تایپ 10 انگشتی
    2- تبدیل گفتار لفظی به نوشتار (بنگار کاتب)
    3- تبدیل دستخط به نوشتار (OCR) هزینۀ کمتر با سرعت و کارایی بیشتر
    4- تبدیل گفتار ذهنی به نوشتار