آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 8

اندروید 8 اوریو برای آنر 8 و آنر 8 پرو هواوی به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 8 و همچنین آنر 8 پرو هواوی به زودی منتشر خواهد شد. به این ترتیب پرچمداران سال گذشته برند Honor هواوی نیز به روزرسانی اندروید 8 را دریافت می‌کند.

هواوی جزو معدود شرکت‌هایی بود که پرچمداران نیمه دوم سال 2017 خود را به صورت پیش فرض به اندروید 8 اوریو مجهز کرد. اما تکلیف محصولات پیشین چه خواهد شد؟ طبق اخبار پیشین، هواوی تصمیم دارد جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید را به گوشی های میت 9، میت 9 پرو و همچنین آنر 9 و آنر 9 وی بیاورد.

اما به تازگی مشخص شد بهترین گوشی‌ساز چینی، پرچمداران برند Honor در سال 2016 را نیز فراموش نکرده است. مدیر عامل شرکت آنر طی مصاحبه با یک رسانه صربستانی اعلام کرد نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای آنر 8 و آنر 8 پرو اکنون در حال تست شدن است. پس به زودی و بعد از پایان مراحل تست و باگ‌زدایی، باید شاهد انتشار نسخه رسمی و پایدار اندروید 8 برای این دو گوشی موبایل باشیم.

هواوی به احتمال زیاد اندروید 8 را به چند گوشی میان‌رده خود نیز خواهد آورد. به عنوان نمونه این شرکت اعلام کرد گوشی هواوی آنر 7 ایکس که چند روز قبل از رونمایی پرچمداران سری Mate معرفی شد، در آینده‌ای نزدیک آپدیت سیستم عامل اندروید جدید را دریافت می‌کند. مدیر عامل شرکت آنر در جریان مصاحبه خود گفت چندین مدل دیگر از برند Honor نیز این به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت خواهند کرد، اما به طور دقیق نامی از این مدل‌ها نبرد.