اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8

نسخه پایدار اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 به زودی منتشر می‌شود

نسخه پایدار اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در راه است. در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس علاقه‌مند به دریافت آپدیت اندروید 8 قرار می‌دهیم.

کاربرانی که برای چشیدن طعم اندروید 8 اوریو بر روی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود بی‌‌صبرانه منتظر بوده و دوست نداشتند تا زمان انتشار نسخه پایدار آن انتظار بکشند، از مدت‌ها قبل قادر بودند نسخه بتای این سیستم عامل را بر روی گوشی موبایل خود تست کنند. این کار یک مزیت بزرگ دیگر نیز داشت. سامسونگ با دریافت بازخورد از این کاربران، باگ‌های سیستم عامل اندروید جدید توسعه یافته برای پرچمدارانش را رفع کرده و نسخه پایدار آن را زودتر منتشر می‌کند.

تاکنون نزدیک به پنج پچ و آپدیت برای نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است و حالا وقت آن رسیده تا نسخه نهایی عرضه شود. بر اساس لیستی که در Wi-Fi Alliance رویت شده است، تعداد زیادی از مدل‌های پرچمداران سری S سال 2017 به‌روزرسانی سیستم عامل جدید را دریافت می‌کنند. گوشی های دارای شماره مدل SM-G950F ،SM-G955F ،SM-G950FD ،SM-G955FD ،SM-G950N ،SM-G955N ،SM-G950X ،SM-G955X ،SM-G950XN ،SM-G955XN و SM-G950XC آپدیت سیستم عامل جدید را دریافت خواهند کرد.

این شماره مدل‌ها مربوط به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بازارهای اروپا، آسیا (هند و سنگاپور)، کره و همچنین نسخه جهانی دو مدل هستند. این اطلاعات با شایعات پیشین هماهنگی دارند، شایعاتی که بر اساس آن‌ها زمان انتشار اندروید 8 اوریو برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس انتهای ماه ژانویه (ماه کنونی) اعلام شده بود.

اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 8

نکته عجیب در این لیست، عدم مشاهده نسخه‌ مخصوص آمریکا (دارای تراشه اسنپدراگون کوالکام) است. به نظر می‌رسد کاربران آمریکایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، مخصوصا آن‌هایی که گوشی خود را تحت قرارداد اپراتورها دریافت کرده‌اند، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کلا اندروید 7 ترجیح میدم! در واقع به نظرم اندروید 8 یه چیزی تو مایه های 7.75 بود!

  2. اینم خودش سیاست سامسونگه که میخواد کیفیت بهتر اندروید خودشو در اختیار مردم بزاره

  3. تازه یک چیزی امروز که ازسوم ردشده

  4. پس چیشد ای ابدیت رفتم گوشی فروشی سونی جدید دیدم اول کار بااندروید8 بعد سامسونگ واقعان که دلیلش چیه