عرضه فتوشاپ لمسي براي گجت هاي اندرويد و IOS

اگر به خاطر داشته باشید در MWC سال گذشته بود که ادوبی از فتوشاپ تاچ ویژه آیپد رونمایی کرد و البته نسخه ویژه تبلت های اندرویدی آن را هم قبلا معرفی کرده بود. و حالا امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه MWC 2013 نوبت به رونمایی از فتوشاپ تاچ ویژه موبایل های اندرویدی و iOS رسیده است.

اکنون شما می توانید اپلیکیشن Photoshop Touch را با پرداخت 4.99 دلار به اسمارت فون اندرویدی یا آیفون خود بیفزایید. البته این امکان محدود به دارندگان آی او اس 6.0 و بالاتر و همچنین کاربران اندرویدهای نسخه 4.0 و بالاتر خواهد بود. در خصوص iOS باید افزود که تنها افرادی که از آیفون 4S به بعد یا آیپاد تاچ نصل پنجم استفاده می کنند، قادر به نصب این اپلیکیشن خواهند بود.

از قابلیت های مهم این اپلیکیشن می توان به کار با لایه ها، ابزارهای انتخاب، فیلترها، تنظیمات رنگ و تونالیته اشاره کرد. همچنین کاربر می تواند افکت ها و فونت های متفاوت و فراوانی را هم روی عکس ها به کار ببرد. در حال حاضر کاربر می تواند عکس های تا کیفیت ۱۲ مگاپیکسل را در این اپلیکیشن باز کرده و در لایه های مختلف با آنها کار کند.

با خرید این اپلیکیشن شما از یک اکانت Adobe Creative cloud با ۲ گیگابایت فضای رایگان هم برخوردار خواهید شد.در خصوص اهمیت عرضه نرم افزارهای بر پایه لمس برای ابزارهای موبایل، نایب رئیس بخش محصولات ادوبی می گوید:
  

  تلفن های همراه به شکل فزاینده ای تبدیل به ابزار اصلی ویرایش عکس برای بسیاری از مردم دنیا می شوند. ادوبی همیشه تلاش می کند تا سرویس های اختصاصی اش را برای مصرف کنندگان فراهم آورد که شامل راه حل های خلاقانه مورد نیاز آنها می شود. ما به شکل واضح و رسا شنیدیم که طرفداران فتوشاپ برخی جادوهای تصویری اصلی ادوبی را روی اسمارت فون های شان می خواهند.

در ادامه مطلب می توانید برخی عکس های محیط کاربری فتوشاپ لمسی جدید را مشاهده کنید.

{photo}91/12/10/Adobe-Photoshop-Touch{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*