گوشی های جدید ورنی

منتظر نمایش گوشی های جدید ورنی در نمایشگاه MWC 2018 باشید

تازه‌ترین گزارش‌ها از نمایش گوشی های جدید ورنی در نمایشگاه MWC 2018 خبر دارند. به نظر می‌رسد چینی‌ها یک پرچمدار جدید و یک گوشی مقاوم را پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

مدتی‌ست که ورنی در زمینه عرضه محصولات قدرتمند اما مقرون به صرفه فعالیت دارد. هرکدام از محصولات این شرکت، ویژگی خاصی دارد که آن را سایر موبایل ها متمایز می‌کند. به عنوان نمونه، ورنی Thor به یک باتری بسیار بزرگ تجهیز شده و ورنی Mars با بدنه‌ای شیک و ورنی Active با بدنه‌ای مقاوم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. حال به منظور گسترش محصولات و امکان انتخاب موبایل های بیشتر توسط خریداران، این کمپانی قصد رونمایی از دو گوشی ورنی V2 با بدنه‌ای مقاوم و پرچمدار جدید خود با نام ورنی آپولو 2 را در نمایشگاه MWC 2018 دارد.

گوشی های جدید ورنی

ورنی آپولو 2

ورنی آپولو 2 جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی بوده و به نمایشگری 6 اینچی با نسبت 18:9 که توسط شارپ ساخته می‌شود، تجهیز خواهد شد. سازندگان از تراشه مدیاتک هلیو ایکس 30 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده‌اند تا از نظر مشخصات فنی، این گوشی چیزی از سایر رقبا کم نداشته باشد. برای ثبت تصاویر، دوربینی دوگانه با دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی در خدمت کاربران خواهند بود. در نهایت، آپولو 2 با اندروید 8.1 اوریو و سیستم شارژ سریع 24 واتی Pump Express عرضه می‌شود تا ما با محصولی مقرون به صرفه و البته درخور رو به رو باشیم.

گوشی های جدید ورنی

ورنی وی 2

گوشی های جدید ورنی با نمایشگر 18:9 عرضه می‌شوند

V2، نام یکی دیگر از گوشی های جدید ورنی است که به بدنه‌ای مقاوم تجهیز شده و مقاومت بالاتری در برابر عناصر بیرونی دارد. هرچند علی‌رغم طراحی خاص، شکل ظاهری هم‌چنان یکی از فاکتورهای اصلی در ساخت این گوشی بوده است تا کاربران با محصولی بزرگ و زمخت رو به رو نباشند.

در رابطه با مشخصات فنی نیز ورنی V2 قابلیت‌های زیادی داشته و تراشه مدیاتک هلیو پی 23 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. سازندگان این‌بار از سیستم دوربین دوگانه در هر دو بخش جلویی و پشتی استفاده کرده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت، امکان‌پذیر باشد. به علاوه، این گوشی نیز همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار با نمایشگر 18:9 ساخته خواهد شد.

متاسفانه هنوز جزئیات مربوط به قیمت و یا زمان عرضه گوشی های جدید ورنی اعلام نشده است. با این وجود، در نمایشگاه موبایل بارسلون و غرفه 6K40 خبرهای جذابی در انتظار کاربران خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*