زمان معرفی گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی

زمان معرفی گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی مشخص شد

مدیر ال جی موبایل اطلاعاتی را در مورد گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی در نمایشگاه MWC 2018 اعلام کرده است. این گوشی چه زمانی معرفی خواهد شد و از چه مشخصاتی برخوردار است؟

کمپانی ال جی با حضور در نمایشگاه MWC 2018 به جای رونمایی از یک گوشی پرچمدار، از نسخه پیشرفته V30 با نام جدید ال جی وی 30 اس ThinQ پرده برداری کرد. این محصول که از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی برخوردار است، تفاوت زیادی با نسخه اصلی وی 30 نداشته و از نظر ظاهری نیز کاملا مشابه آن است. پس تکلیف پرچمدار سال 2018 ال جی چه می‌شود؟ یکی از مدیران ال جی در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده است.

ال جی وی 30 اس ThinQ

هوانگ جونگ هوان، مدیرعامل بخش موبایل ال جی که از آذرماه در این سمت قرار گرفته است، در نمایشگاه MWC 2018 نیز حضور پیدا کرده بود و رو در روی خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ داد. وی عنوان کرده است که زمان معرفی گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی کاملا مجزا از سایر رقبا خواهد وبد. تجارت بخش موبایل ال جی طی سالیان اخیر با ضرر و زیان‌های زیادی همراه بوده است. حال این مدیر مسئول جدید اعلام کرده است که ال جی می‌خواهد با قرار دادن این بخش در یک راه جدید، ساختار سودآور پایداری را فراهم آورد.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که کمپانی ال جی در حال فکر در مورد تغییر نام پرچمدار جدید خود، به جای انتخاب نام ال جی جی 7 برای آن است. هوان در این باره می‌گوید:

تغییر نام گوشی هوشمند پریمیوم ما،‌ نشان دهنده تعمیرات اساسی برند ما است. ما استراتژی نام گذاری سری G‌ و V خود را حفظ کرده‌ایم و تغییر آن نیازمند اعتماد به نفس کامل ما برای ارائه به مشتریان است و ما برای پیشبرد آن برنامه ریزی خواهیم کرد. برخی می‌گویند که ما نیازمند تغییر برند خود هستیم، اما نباید عجولانه تصمیم بگیریم.

هوان عنوان کرده است که که ال جی باید با توجه به ادعای ارائه نوآوری همراه گوشی هایش، با عرضه محصولاتی از پایین رده گرفته تا پرچمدار، بتواند مشتریانش را برای اعتماد کردن به محصولات این شرکت متقاعد کند. وی همچنین اضافه کرده است که ال جی بر روی اصول کیفیت متمرکز خواهد شد. آن‌ها همچنین قصد ندارند با اضافه کردن قابلیت‌های بلا استفاده و کم ارزش، قیمت محصولاتشان را بالا ببرند. این گوشی نیمه اول سال 2018 عرضه خواهد شد.

مشخصات پرچمدار سال 2018 ال جی

ایوان بلس، افشاگر مشهور حوزه فناوری در اوایل ماه جاری میلادی بود که خبر داد کدنام پرچمدار سال 2018 ال جی Judy است. وی عنوان کرد که گوشی Judy از یک نمایشگر +MLCD بهره می‌برد که ارائه کننده میزان روشنایی 800 نیت، تراشه اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، اسپیکرهای استریو، شارژ بیسیم و تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و همچنین استاندارد مقاومت نظامی است. بلاس عنوان کرده بود که ال جی این گوشی را در ماه ژوئن (بین خرداد و تیر ماه 97) معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ال جی میخواد سوپرایزمون کنه احتمالا .گوشی کامل با مشخصات فنی خوبی به نظر میرسه .پرچمدار ال جی معرفی بشه حرف اول رو میزنه خیالتون راحت .

  2. به نظرم این برند عالیه. پرچمداری که الان معرفی کرده طبق توضیحاتی که خوندم خیلی سرتر از پرچمدارهای برندهای مثل هواوی و اچ تی سی و سونی و … هست
    در بخش مشخصات سخت‌افزاری نیز باید اشاره کنیم گوشی ال‌جی V30S ThinQ یک نمایشگر ۶ اینچی فول‌ویژن داشته که از نوع اولد خواهد بود. این پنل با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (کواد اچ‌دی پلاس) تراکم پیکسلی ۵۳۸ و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را به ارمغان خواهد آورد. با توجه به اندازه ۱۵۱.۷ میلی‌متری برای طول، ۸۵.۴ میلی‌متر برای عرض و ۷.۳ میلی‌متر برای ضخامت این دستگاه، دانستن آن‌که این هندست وزنی معادل ۱۵۸ گرم دارد قطعا مایه شگفتی است.

    تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان مرکز پردازش در پرچم‌دار جدید ال‌جی انجام وظیفه خواهد کرد. این تراشه با مودم مدرنی که در خود جای داده (با دسته‌بندی Cat 16 که به ۴CA معروف است) توانایی دریافت اطلاعات با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه دارد. اندروید ۸ اوریو از ابتدا هدایت این مجموعه را بر عهده داشته و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیازش را تامین خواهد کرد.

  3. الجی خواست سوپرایزمون کنه مثلا ؟
    یا بذارمون توی کف؟

  4. هنوز این پرچمدار نیومده پرچمدار بعدی لو رفت؟ 😐 چه پرچم تو پرچمیه