گوشی ال جی ایکس 4

گوشی ال جی ایکس 4 معرفی شد؛ نمایشگر 5.3 اینچی با مشخصات پایین‌رده

ال جی ایکس 4 (LG X4) رسما معرفی شد. گوشی ارزان قیمت ال جی از یک نمایشگر ال 5.3 اینچی و مشخصات پایین‌رده‌ای برخوردار است. در ادامه با ال جی X4 بیشتر آشنا شوید.

ال جی الکترونیکس در بهمن ماه گذشته رسما از یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی به نام ال جی ایکس 4 پلاس پرده برداری کرد. در آن زمان ما هم متعجب شدیم که چرا غول کره‌ای از نسخه اصلی این گوشی حرفی نزد، اما بعدها در شبکه‌های اجتماعی خبر از رونمایی ال جی ایکس 4 به عنوان نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر آن خبر داد. حال این گوشی هوشمند رسما معرفی شده است. ال جی ایکس 4 از نظر ظاهری کاملا مشابه مدل ایکس 4 پلاس است، اما در عین حال از مشخصات فنی داخلی متفاونی برخوردار است.

مشخصات فنی ال جی ایکس 4

گوشی ال جی ایکس 4 از تاییدیه نظامی MIL-STD-810G برخوردار است که در مدل ایکس 4 پلاس نیز حضور داشت. علاوه بر این، پشتیبانی از HD DMB نیز در این گوشی به چشم می‌خورد که می‌تواند تجربه‌ی تماشای تلویزیون بر روی صفحه گوشی هوشمند شما را به ارمغان بیاورد. این محصول از یک نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح HD و نسبت 16:9 برخوردار بوده و نظیر نسل پیشین خود از یک تراشه اسنپدراگون 425 همراه رم 2 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. البته حافظه داخلی آن به 32 گیگابایت کاهش پیدا کرده است.

گوشی ال جی ایکس 4

ال جی تغییر کوچکی را نیز در دوربین این گوشی اعمال کرده و ال جی ایکس 4 را همراه با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه فلاش LED و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تولید کرده است. ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپر ساعت بوده و سیستم عامل آن نیز اندروید 7 نوقا با قابلیت ارتقا به اندروید 7.1.2 خواهد بود. سنسور اثر انگشت این گوشی می‌توند برای قابلیت سیستم پرداختی LG Pay نیز مورد استفاده قرار گیرد. از امکانات ارتباطی این گوشی نیز باید به 4G LTE، وای فای 802.11 b/g/n،‌ بلوتوث 4.2، ان اف سی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

قیمت ال جی ایکس 4

ال جی ایکس 4 قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی، با قیمت 273 دلار روانه برخی بازار کره جنوبی شود. حال این که سایر بازارهای جهانی نیز می‌توانند از آن میزبانی کنند یا خیر، منوط به تصمیم شرکت ال جی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این قیمت برای کسایی که قشر کم درآمدن و میخوان یه گوشی کامل داشته باشن عالیه .همه امکاناتش عالیه و حرف اول رو پیزنه تو این رده گوشی ها .

  2. جدی قیمتی که ال جی رو این گوشی گذاشته هرگز سامسونگ و اپل رو این رده گوشی ها نمیزاره .حافظه داخلی و نمایشگر این گوشی نسبت به قیمتش دو رده بالا تره.دوستی که میگه هواوی بهتر از این گوشیه باید بگم فقط این گوشی رو اصلا نمیشه با محصولات هم رده هواوی مقایسه کرد .این کجا و آن کجا .

  3. 273دلار برای این گوشی زیاده و اصلا هم سطح گوشی های دیگه باهمین قیمت نیست

  4. هواوی هم قیمت همینو با کارایی بهتری ارئه میده

  5. 273 دلار هیچی نیست واسه این گوشی

  6. ببین تروخدا چه اشخاص بزگرواری الجی میگردن دستشون