ربات کاربردی تلگرام

معرفی 20 ربات کاربردی تلگرام که زندگی شما را آسان خواهند کرد

در این مقاله با معرفی 20 ربات کاربردی تلگرام همراه شما هستیم و قابلیت‌های این ربات‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. استفاده از این ربات‌ها قطعا مشکلات روزمره کاربران را حل کرده و بهره‌وری آنها را بالا خواهد برد.

ربات‌های تلگرام بدون شک بخشی از زندگی ما کاربران ایرانی شده‌اند و در اینجا نیز به معرفی 20 ربات کاربردی تلگرام خواهیم پرداخت. اپلیکیشن پیام رسان تلگرام (Telegram) در طی سال‌های گذشته پیشرفت و تکامل خوبی داشته است و قابلیت‌های جدیدی در آن معرفی شده‌اند.

همه می‌دانیم که هم‌اکنون واتس اپ (Whatsapp) محبوب‌ترین پیام‌رسان در دنیا به شمار می‌رود، اما با این حال اپلیکیشن ارتباطی فیس بوک رقیبانی نیز دارد که با ارائه امکانات ویژه سعی در جذب کاربران بیشتری دارند. یکی از این رقبا که در کشور ما نیز مورد استقبال ویژه کاربران قرار گرفته، تلگرام است.

مروری بر 20 ربات کاربردی تلگرام

ربات کاربردی تلگرام

ربات های کاربردی تلگرام می‌توانند به شما در زندگی روزمره کمک کنند؛ از پیدا کردن آهنگ‌های جدید گرفته تا ارسال یادآور یا دانلود فایل‌های ویدیویی. اما در حال حاضر هزاران ربات مختلف در تلگرام فعال هستند، چگونه می‌توان موارد مفید و قابل اطمینان را شناسایی کرد. در این مقاله به بررسی 20 ربات کاربردی تلگرام با امکانات ویژه خواهیم پرداخت.

1- ربات Weatherman

همانطور که از نام این ربات تلگرامی مشخص است، Weatherman کاربران را از آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوایی موقعیت مکانی خود مطلع می‌کند. در این ربات کاربردی تلگرام می‌توان پیش‌بینی یک روزه، دو روزه یا هفتگی را مشاهده کرد. علاوه بر این می‌توانید نحوه دریافت نوتیفیکیشن از این ربات را نیز شخصی‌سازی کنید.

2- ربات Feed Reader

برخلاف باور عموم کاربران، فید RSS هنوز از بین نرفته است. استفاده از RSS راه مناسبی است تا از وضعیت تمامی سایت‌های مورد علاقه‌ خود باخبر شوید. این ربات کاربردی تلگرام علاوه بر سازگاری با فید‌های مختلف RSS می‌تواند صفحات عمومی فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر را نیز بخواند.

3- ربات What music Bot

این ربات تلگرامی شباهت زیادی به برنامه محبوب و پرکاربرد Shazam دارد و قابلیت شناسایی موسیقی در حال پخش را ارائه می‌کند. برای استفاده از برنامه یک پنجره چت جدید باز کنید و دکمه ضبط را در نوار پایین لمس کنید. پس از چند ثانیه انگشت خود را بردارید تا فایل صوتی ارسال شود. این ربات کاربردی تلگرام سپس نام آهنگ و خواننده آن را به شما اعلام می‌کند.

4- ربات Delorean

این ربات مطمئن می‌شود که کاربر هیچ‌ چیز مهمی را فراموش نخواهد کرد؛ همچون برنامه Reminder در آیفون های اپل. اگر پیامی برای Delorean بنویسید، امکان ایجاد یک نوتیفیکیشن برای آن در زمان مشخصی در آینده فراهم می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید بنویسید «روز تولد محسن را تبریک بگو» و از Delorean بخواهید تا شما را سه‌شنبه هفته بعد مطلع کند.

5- ربات Crypto Whale

احتمالا نام‌هایی نظیر بیتکوین، لایت‌کوین و اتریم به گوشتان خورده باشد. اگر به اقتصاد و نرخ روزانه و لحظه‌ای چنین مواردی علاقه دارید، دنبال کردن آنها از طریق این ربات کاربردی تلگرام امکان‌پذیر است. پس ربات Crypto Whale را از دست ندهید.

6- Just Dharma Quotes

گاهی اوقات ممکن است روز بدی را سپری کنید و با رفتن به داخل ربات JDQ جملات جذاب و پرانرژی خواهید خواند. هروقت که بخواهید این ربات جملات جالبی را ارائه می‌کند.

7- ربات GetMedia

این ربات کاربردی تلگرام به شما این امکان را می‌دهد تا از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مبتنی بر ویدیو، فایل (صوتی و تصویری) دانلود کنید. شبکه‌هایی نظیر یوتیوب،‌ فیس‌بوک، اینستاگرام، SoundCloud و توییتر توسط ربات GetMedia پشتیبانی می‌شوند.

8- ربات Pomodoro Timer

این ربات سبک زندگی روزمره کاربران و نحوه مدیریت زمان را کنترل می‌کنند. معمولا کارشناسان پیشنهاد می‌کنند زمان خود را به بازه‌های 25 دقیقه‌ای برای کار و 5 دقیقه‌ برای استراحت تقسیم کنید. با این حال شخصی‌سازی در این ربات بر عهده شماست و می‌توانید این میزان را تغییر دهید.

9- ربات To PDF

این بات بهره‌وری کاربران را بالا می‌برد و فایل‌های DOC، DOCX، ODT، TXT و فایل‌های JPG را به سرعت تبدیل به PDF می‌کند. کافیست فایل خود را در برنامه تلگرام برای ربات To PDF بفرستید تا فایل نهایی برایتان ارسال شود.

10- ربات Skyddy

این ربات کاربردی تلگرام شباهت زیادی به DeLorean دارد و نقش یک یادآور را در تلگرام شما ایفا می‌‌کند. این ربات زبان طبیعی انگلیسی را متوجه می‌شود و اگر به آن تسلط داشته باشید امکان ارسال فایل صوتی جهت تنظیم یادآور وجود دارد. امکان ایجاد یادآورهای همیشگی و یا عقب انداختن زمان آنها نیز در ربات Skeddy وجود دارد.

11- ربات UberTaxi

سرویس Uber یکی از محبوب‌ترین روش‌های گرفتن تاکسی در کشورهای آمریکایی و اروپایی است و به کمک ربات UberTaxi نیز می‌توان از امکانات این سرویس استفاده کرد. بدین ترتیب در سفرهای خارجی نیز می‌توانید در اپلیکیشن‌های تلگرام تاکسی بگیرید!

12- ربات Wolfarm Bot

این ربات به وب‌سایت معروف Wolfram Alpha متصل است و موتور اطلاعاتی آن قادر به پاسخگویی به سوالات حقیقی و واقعی هستند. بانک دیتای این سایت بسیار گسترده است و پاسخ های جالبی برای سوالات خود در ربات Wolfarm Bot دریافت می‌کنید.

13- ربات Spotybot

این ربات کاربردی و چندمنظوره مربوط به سرویس معروف Spotify است. در اینجا می‌توانید به موسیقی گوش کنید، آهنگ‌های کتابخانه صوتی Spotify خود را در اختیار داشته باشید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

14- ربات Giphy GIF Search

احتمالا با این ربات کاربردی تلگرام آشنایی داشته باشید؛ استفاده از تصاویر محرک یا همان گیف در گفت‌وگو با سایر دوستان بسیار جالب و جذاب است و گاهی اوقات می‌توان منظور خود را در یک گیف کوتاه و بدون تایپ متن منتقل کرد. کافیست در صفحه چت با هر کاربری عبارت gif@ را وارد کنید و در ادامه یک کلیدواژه خاص نظیر Baby را وارد کنید. بدین ترتیب نتایجی مشابه با جست‌وجوی شما (کودک) نمایش داده می‌شوند.

15- ربات PronunciationBot

سال‌ها طول می‌کشد تا در زبان دیگری به سطح مناسب در مکالمه و تلفظ برسید و بسیاری از زبان‌آموزان به خصوص در رشته زبان انگلیسی با مشکل مکالمه و روان صحبت کردن روبرو هستند. ربات PronunciationBot نیاز شما را در این زمینه برطرف می‌کند و باید بگوییم که از 84 زبان زنده دنیا پشتیبانی دارد.

16- ربات Trending Bot

در دنیایی پر از اخبار دروغین و شایعات زندگی می‌کنیم. پس بهتر است اخبار جدیدترین رویدادهای جهان را از موتورهای جست‌وجو و شبکه‌های اجتماعی رسمی دریافت کنیم. ربات Trending با بررسی بخش اخبار جدید (Trending) در گوگل، توییتر و یوتیوب همیشه شما را از داغ‌ترین خبرها باخبر خواهد کرد.

17- ربات Text to Speech Bot

اگر حوصله تایپ کردن ندارید و یا بنا به هر دلیلی می‌خواهید متن خاصی را به فایل صوتی تبدیل کنید، از ربات Text to Speech استفاده کنید. همانطور که از نام این ربات کاربردی تلگرام مشخص است، امکان تبدیل متن به صوت و بالعکس در آن فراهم شده است.

18- ربات Markdown Bot

با اینکه ویرایشگر برخی گوشی‌ها نظیر آیفون اپل امکان بولد، ایتالیک کردن و خط کشیدن زیر متون را دارد، اما برخی کاربران هنوز هم از چنین قابلیتی محروم هستند. در اینجا کافیست عبارت مورد نظر (bold ، @italic@ یا underline@) را تایپ کرده و سپس متن را وارد کنید تا آن را به شکل مربوطه در آورد.

19- ربات PokerBot

اگر دوست دارید در فضای تلگرام سرگرم شوید این ربات را حتما امتحان کنید. در اینجا می‌توان بازی پوکر را با دوستان یا سایر کاربران تلگرام به صورت رندم اجرا کرد. توجه داشته باشید که این ربات مربوط به شرط‌ بندی نیست و هیچ پولی بین بازیکنان رد و بدل نمی‌شود.

20- Storebot

آیا به دنبال یک ربات کاربردی تلگرام با ویژگی خاصی هستید که ما در لیست خود معرفی نکردیم؟ Storebot در واقع فروشگاه رسمی ربات‌های تلگرامی به شمار می‌رود. در اینجا می‌توان بین ربات‌های در دسترس، گشت و مواردی که کاربردی به نظر می‌رسند را به دوستان معرفی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. ربات تلگرام استعدادیابی شغلی و تحصیلی و شخصیت شناسی

    با این ربات تلکرام شما هم استعدادهای شغلی و تحصیلی خود را کشف می کنید و هم خصوصیات شخصیتی خود را به صورت عمیق پی می برید.
    مطمئنم که از نتایج آزمون شگفت زده خواهید شد و درک بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد.
    estedadha_bot@

  2. سلام
    منم یک رباتی نوشتم برای یادآوری که کاملا رایگان هم هست.
    اگر دوست داشتید به سایت تون اضافه کنین.
    @dopdup_bot

  3. سلام لینک های ربات ها خرابه لطفا تصحیح کنید اطلاع بدید

  4. رباتی داریم که درمانی برای ریپورتی داشته باشه؟ 😐

  5. بعضیاشون واقعا عالی بودن مرسی گجت

  6. فوق العاده بود این مطلب فوق العاده

  7. پس کی فیلتر میکنن تلگرام ، رباط بدرد بخوری نداره

  8. یکی از ربات هایی که ممکنه به کار خیلی ها بیاد ربات ویدیو یوتیوب هستش
    به این صورت که لینک یوتیوب بهش میدید، ویدیو توی تلگرام تحویلتون میده

  9. حالا که قراره فیلترش کنن شما هم پست بزار، خون کن جیگر ما D:

  10. دیگ واقعا به جایی رسیدیم ک زندگیه داره کلهم از فضای خودش فاصله میگیره و نقل مکتن میکنه تو گوشیا.فقط مونده غذا و سرویس های بهداشتی نظافتی اضافه شه کلا بریم تو موبایل دور همی

  11. من تکست تو اسپیش و تلفظ صحیح رو تست کردم. بدرد نمیخوره

  12. با این حال خیلیا رو از کار بیکار میکنه خب ولی در کل خیلی خوبه

  13. تلگرام فیلتر میشه همه اینا هم تعطیل میشه

  14. Pomodoro Timer ب نظرم تاثیر خیلی خوبی میتونه رو برنامه ها و کار و بارامون بزاره

  15. با اینا دیگه خیلی کار راحت میشه ممنون از گجت نیوز