لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360

لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360 با سخت افزار قدرتمند رونمایی شد

لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360 با طراحی زیبا و قدرت پردازشی بسیار بالا معرفی شد. علاقه‌مندان می‌توانند لپ تاپ جدید اچ پی را با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم خریداری کنند.

اچ پی با معرفی لپ تاپ ZBook Studio x360، آن دسته از افراد خلاقی را هدف قرار داده است که احتمالا به یک دستگاه قابل حمل و کانورتیبل با توانایی پردازش‌های سنگین نیاز دارند. همانند کاری که سال گذشته اچ پی با ZBook X2 انجام داد، x360 ظاهری مشابه محصولات مصرفی و مشخصات کامپیوترهای مخصوص ایستگاه‌های کاری دارد.

خریداران می‌توانند این لپ تاپ را با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل (با شش هسته پردازشگر) یا حتی چیپ‌های قدرتمند سری Xeon، کارت گرافیک Quadro P1000 انویدیا، تا 4 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe NVMe و تا 32 گیگابایت حافظه رم سفارش دهند. به علاوه، اچ پی از یک نمایشگر 15.6 اینچی لمسی 4K همراه با قلم هوشمند “Wacom AES” با پشتیبانی از 4 هزار سطح مختلف حساس به فشار و همین‌طور دو دکمه قابل تنظیم استفاده کرده تا تعامل کاربران با دستگاه افزایش پیدا کند. همچنین لپ تاپ اچ پی زدبوک استودیو ایکس 360 با لولای 360 درجه، کاملا قابل تبدیل است تا کاربران در شرایط مختلف بتوانند بهترین حالت را برای استفاده انتخاب کنند. HP ادعا می‌کند که باتری این لپ تاپ با یک بار شارژ، 16 ساعت دوام می‌آورد و ظرف مدت تنها 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ خواهد شد.

لپ تاپ جدید اچ پی در کنار بهره‌گیری از ویندوز 10، دو پورت USB 3.0 (یکی شامل شارژ می‌شود)، یک پورت HDMI و دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3 دارد. اگر قصد خرید این لپ تاپ را دارید، نیازی به نگرانی در رابطه با سیستم‌های ایمنی نخواهد بود چرا که x360 همراه با سنسور اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره اختیاری “Windows Hello” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران به سادگی فشردن یک دکمه می‌توانند حالت مخصوص صفحه خصوصی را فعال کنند.

لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360

انتظار می‌رود لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360 از ماه آینده میلادی با قیمت پایه هزار و 499 دلار به فروش رسد.

در کنار این محصول جدید، اچ پی از چندین لپ تاپ دیگر با نام‌های زدبوک 15، زدبوک 15 وی، زدبوک 17 و “ZBook Studio” نیز رونمایی کرده است که از ماه آینده میلادی یعنی می، به فروش خواهند رسید. 1299 دلار، قیمت پایه در نظر گرفته شده برای لپ تاپ ZBook Studio است، در حالی ZBook 15v با قیمت پایه 949 دلار عرضه می‌شود. علاوه بر این، مانیتور جدید “HP DreamColor Z27x G2” هم از ماه جاری میلادی با قیمت پایه 1999 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اچ پی قیمت سایر مدل‌ها را اعلام نکرده است.

تصاویر لپ تاپ اچ پی ZBook Studio x360

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*