بیمه زلزله

ضرورت خرید بیمه زلزله ؛ ما ساکنان روی گسل!

ما مردم ایران روی گسل زندگی می‌کنیم و روی همین گسل‌ها هم خانه می‌سازیم. گسل‌هایی که آن‌‌ها را نمی‌بینیم اما وای از روزی که احساسشان کنیم!

همه می‌دانیم که ایران همیشه در خطر زلزله است. بر اساس آمار هر ماه یک زلزله بیش از 4 ریشتر، هر سه سال یک زلزله بیش از 6 ریشتر و هر 10 سال یک زلزله بالای 7 ریشتر در کشورمان اتفاق می‌افتد.

از آخرین زلزله فاجعه بار چند ماه بیشتر نگذشته است. زلزله تلخ کرمانشاه … زلزله‌ای که صدها نفر کشته و هزاران نفر زخمی و آواره و بی خانمان به جا گذاشت. اما چیزی که می‌تواند دلخراش‌تر از تلفات زلزله باشد، ادامه زندگی برای بازماندگان است. باورش سخت است اما باید بدانید هموطنان کرمانشاهی ما هنوز هم در همین سرمای زمستان و در شرایط بسیار سخت، زیر چادر زندگی می‌کنند.

زلزله کرمانشاه تمام مردم ایران را داغدار کرد اما واقعیت این است که ما به همین زودی همه چیز را فراموش خواهیم کرد و باز هم برمی‌گردیم سر جای اولمان! این است روال همیشگی ما مردمان فراموشکار … ما مردمان بی‌خیال …

زلزله بی‌خبر می‌آید!

بعد از تمام افسوس‌ها، همدلی‌ها و کمک‌ها به زلزله زدگان، حالا دیگر وقت آن رسیده که به فکر خودمان هم باشیم. به فکر خانه و خانواده‌مان.

چه بخواهیم چه نخواهیم احتمال آمدن زلزله همیشه وجود دارد و تنها راه مقابله ما، بعد از مقاوم‌سازی خانه‌هایمان، بیمه کردن آن است. اگر خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم و تمام سرمایه ماست، بر اثر زلزله تخریب بشود، بیمه زلزله خسارت‌های مالی به وجود آمده را جبران خواهد کرد و به ما کمک می‌کند تا بعد از فاجعه‌ای که پیش آمده، دوباره بلند شویم و زندگی‌مان را از نو بسازیم.

بیمه زلزله

بیمه زلزله چیست؟

بیمه زلزله زیر مجموعه بیمه آتش سوزی و یک از پوشش‌های اضافی آن است. برای استفاده از بیمه زلزله ، باید ابتدا بیمه آتش سوزی را برای خود انتخاب کنید و بعد با اضافه کردن پوشش زلزله، خانه خود را در مقابل آتش سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله بیمه کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌اید!

قیمت بیمه زلزله بر اساس معیارهایی مثل نوع سازه، متراژ ملک، هزینه ساخت بنا و ارزش لوازم منزل تعیین می‌شود. این مبلغ هر عددی هم که باشد در مقابل ویرانی‌هایی که زلزله می‌تواند به بار بیاورد، هزینه ناچیزی است.

اگر روزی یکی از همین گسل‌‌ها بلرزند و دوباره زلزله‌ای اتفاق بیفتد، بیمه زلزله حدود 90 درصد از خسارت پیش آمده برای خانه و اموالتان را پرداخت می‌کند. عدد قابل توجهی است. این‌طور نیست؟

شما با بیمه زلزله می‌توانید خودتان را به خوبی در برابر این اژدهای زیرزمینی آماده کنید. پس همین امروز به فکر خرید آن باشید.

بیمه زلزله را چگونه و از کی بخریم؟

شرکت‌های بیمه مختلف و فراوانی در کشور ما وجود دارند که بیمه آتش سوزی و زلزله را با شرایط و قیمت‌های مختلف به شما ارائه می‌دهند. شرکت‌های مختلف نرخ‌های متفاوتی دارند که بخشی از این تفاوت به دلیل تخفیفاتی است که در نظر می‌گیرند. بعضی از این تخفیفیات گروهی هستند و بعضی مقطعی.

اولین راهی که برای خرید بیمه به ذهن می‌رسد این است که به یکی از دفاتر بیمه موجود در شهر، مراجعه و درخواست خود را مطرح کنید و بعد از پر کردن فرم بیمه آتش سوزی و ارائه مدارک و اطلاعاتتان، منتظر مراحل بعدی صدور بیمه‌نامه خود باشید.

اما نکته مهم این‌جاست که مراجعه حضوری به تمام شرکت های بیمه، استعلام قیمت بیمه آتش سوزی از آن‌ها و آگاهی از تمام تخفیفات موجود، کاری بسیار زمان‌بر، دشوار و حتی غیرممکن است. آن هم در روزگاری که همه ما به دلیل مشغله‌های زیادمان، وقت و حوصله کمی برای چنین کارهایی داریم و ممکن است برای خرید بیمه، عجولانه تصمیم بگیریم و انتخاب درستی نداشته باشیم.

اما راه بهتری وجود دارد و آن هم خرید آنلاین بیمه آتش سوزی و زلزله است. شرکت «ازکیـ» به عنوان یک شرکت استارت‌آپی به دنبال این است که خرید بیمه را برای شما به آسان‌ترین حالت ممکن تبدیل کند.

یاشار ژاله دوست، بنیان‌گذار و مدیر عامل «ازکیـ» با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­‌تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

حالا روش استفاده از «ازکیـ» را به شما توضیح می‌دهیم:

به وب سایت «ازکیـ» به آدرس azki.com مراجعه کنید و در بخش بیمه آنش سوزی، اطلاعات خانه و اثاثیه آن را وارد کنید. در صفحه بعد با انتخاب پوشش‌های مختلف از جمله زلزله، قیمت بیمه در شرکت‌های مختلف بیمه قابل مشاهده است. شما می‌توانید شرکت های بیمه را از نظر قیمت و خدمات آن‌ها مقایسه و بهترین و ارزان‌ترین بیمه را انتخاب کنید. حالا به سادگی آن را سفارش دهید و مبلغ بیمه را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. «ازکیـ» بیمه نامه شما را به صورت کاملا رایگان و در اسرع وقت به آدرستان ارسال خواهد کرد.

یک نکته دیگر باقی مانده است … اگر شما برای خرید بیمه به مشکل و سوالی برخورده‌اید یا برای انتخاب آن تردید دارید می‌توانید با شماره تلفن «ازکیـ» تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

«ازکیـ» در کنار شماست تا بهترین و ارزان‌ترین بیمه آتش سوزی و زلزله را به آسان‌ترین راه خریداری کنید.

این را همیشه به یاد داشته باشید: زلزله یک قاتل نیست، این شرایط است که ما را به کشتن می‌دهد!

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بیمه باید حتما باشه زلزله بیاد میشم مثل مردم بدبخت گیلان غرب که توی اون فلاکت زندگی میکننن

  2. واسه همه ایرانی ها نیازه خدایی

  3. خدا واسه کسی نیاره این بلا ها رو. ولی آیا این شرکت ها سر تعهدشون میمونن؟