ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو

تصاویر رسمی و ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) همراه با تصاویر رسمی آن منتشر شد. در این ویدیوی جدید، ال جی روی هفت قابلیت مهم پرچمدار خود متمرکز شده است.

ال جی جی 7 تینکیو با پنل شیشه‌ای و فریم آلومینیومی، سرانجام روز گذشته رونمایی شد تا کاربران با یکی از متفاوت‌ترین محصولات سال‌های اخیر این کمپانی کره‌ای رو به رو باشند. حالا نیز ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو و رندرهای آن منتشر شده است که علاقه‌مندان را با قابلیت‌های اصلی همچون نمایشگر بسیار درخشان، اسپیکر قدرتمند، دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر آشنا می‌کند.

اگرچه ال جی برای نخستین بار از ناچ بهره برده است، ولی ما در دنیای گوشی های اندرویدی به آن عادت کرده‌ایم. با این حال کاربران می‌توانند این بخش را به صورت نرم افزاری مخفی کرده و یا از رنگ‌های مختلف برای آن استفاده کنند. خود دستگاه علی‌رغم نمایشگر 6.1 اینچی، با ابعاد 6.03 در 2.83 در 0.31 اینچ (153.2 در 71.9 در 7.9 میلی‌متر) و 162 گرم وزن تولید شده است و اندازه کوچکی دارد.

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو

باتری این موبایل تنها 3 هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، ولی با توجه به ضخامت کمتر از هشت میلی‌متری این گوشی، ما نمی‌توانیم انتظار بیشتری داشته باشیم.

ال جی G7 تینکیو در چهار رنگ خاکستری (New Platinum Gray)، مشکی (New Aurora Black)، آبی (New Moroccan Blue) و قرمز (Raspberry Red) به فروش خواهد رسید.

تصاویر رسمی ال جی جی 7 تینکیو

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به زیبایی هواوی پی بیست نیست و بازم عالیه

  2. خیلی حرفه ای طراحیش کردن از الجی بعیده