نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو منتشر شد

نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و مقایسه آن با رقبا منتشر شد. همچنین در ادامه می‌توانید بدانید که شارژ 0 تا 100 درصد پرچمدار سال 2018 ال جی چقدر طول می‌کشد.

ال جی جی 7 تینکیو یکی جدیدترین و قدرتمندترین گوشی های ساخت ال جی است. در حالی که ما تا به امروز به بررسی المان‌های مختلف این گوشی اندرویدی پرداخته‌ایم، اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن که در موردش زیاد صحبت نشده است، عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

ال جی جی 7 ThinQ از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که کمی کوچکتر از باتری گوشی های پرچمدار امروزی است، پس ال جی باید بهینه سازی شگفت انگیزی را بر روی آن انجام دهد تا عمر باتری گوشی جدیدش به حد مطلوبی برسد. در نظر داشته باشید که ال جی از تکنولوژی نمایشگر متفاوتی نسبت به اکثر گوشی سازها استفاده می‌کند: غول کره‌ای از یک ساب پیکسل سفید اضافی به علاوه پیکسل‌های رنگی استاندارد قرمز، سبز و آبی استفاده کرده است که علاوه بر ارائه روشنایی بیشتر، به مصرف کمتر باتری نیز کمک می‌کند.

برای درک بیشتر همه‌ی این‌ها، ما آزمایش‌هایی را بر روی عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو انجام داده‌ایم که نتایج آن را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. پرچمدار جدید ال جی موفق شده در آزمایش‌های عمر باتری Phonearena با یک بار شارژ 7 ساعت و 20 دقیقه دوام بیاورد که زیر متوسط پرچمداران سال 2018 است. هرچند این تفاوت چشمگیر نیست، اما به هر ترتیب زیر متوسط آن‌ها قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در زیر عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو در کنار سایر گوشی های پرچمدار بازار مشاهده کنید.

نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

یکی دیگر از وجه‌های مهم تجربه‌ی باتری، مدت زمانی است که یک گوشی نیازمند آن است تا شارژ شود. خوشبختانه پرچمدار سال 2018 ال جی از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و یک شارژر دیواری پرسرعت نیز در داخل جعبه‌ی آن قرار دارد. در آزمایش‌های ما، برای آنکه شارژ این گوشی از 0 به 100 درصد برسد نیازمند 1 ساعت و 42 دقیقه شارژ‌شدن است. این باعث شده است تا در حالی که از نظر عمر باتری جی 7 تینکیو در میانه‌ی جدول قرار گیرد، اما زمینه‌ی سرعت شارژ جزو سریع‌ترین گزینه‌های موجود باشد.

نتایج آزمون عمر باتری ال جی جی 7 تینکیو

لازم به ذکر است که ال جی جی 7 تینکیو همچنین از شارژ بیسیم با استفاده از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند،‌ بنابراین شما می‌توانید از شارژرهای مختلفی برای شارژ گوشی خود استفاده کنید. البته پد شارژ بیسیم داخل جعبه‌ی گوشی نیست و درست همانند دیگر گوشی های بازار باید آن را جداگانه خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اس 9 با اینقدر ادعا و آمولد آمولد کردن سه دقیقه بیشتر و اس 9 پلاس هم با این باتری بزرگش فقط 40 دقیقه بیشتر. درضمن باتری همه گوشی ها یه جوره فقط الکی تبلیغات راه میندازن که مردم باور کنن. طرف اومده باتری 4000 میلی آمپر گذاشته 6 ساعت بیشتر دووم نمیاره

  2. اونجوری که میگفتن نبود

  3. کی می خره همچین بنجلی رو خیلی کمه باتری لایفش