طراحی گلکسی نوت 9

طراحی گلکسی نوت 9 در یک ویدیو لو رفت

به تازگی یک ویدیو و چند رندر کامپیوتری در فضای مجازی انتشار یافته‌اند که مشخصات ظاهری و زبان طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ در آن‌ها به نمایش در آمده است.

در روزهای اخیر شایعاتی پخش شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ در طراحی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) به منظور کاهش هزینه‌های تولید، تغییر محسوسی نسبت به گلکسی نوت 8 اِعمال نخواهد کرد. حالا رندرهای کامپیوتری انتشار یافته، ضمن به تصویر کشیدن چهره احتمالی این پرچمدار آینده، مهر تاییدی به گمانه‌زنی‌های مطرح شده زده‌اند.

بر اساس این رندرها، طراحی گلکسی نوت 9 در پنل جلویی کاملاً مشابه گلکسی نوت 8 است که البته چیز غافلگیرکننده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ چرا که پیش‌تر هم شاهد شباهت بی چون و چرای نمای جلویی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به مدل‌های قبلی بوده‌ایم.

اما در پنل پشتی، اسکنر اثر انگشت کاملا از ماژول دوربین جدا افتاده و با کمی جابه‌جایی به سمت پایین، مکان معقول‌تری برای تعبیه آن در نظر گرفته شده است. با این حال ابعاد این حسگر باز هم به طرز غیر قابل توجیهی کوچک جلوه می‌کند. به این ترتیب ظاهرا انتظار وجود اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، در گلکسی نوت 9 نیز برآورده نخواهد شد.

تغییر ایجاد شده در طراحی گلکسی نوت 9 می‌تواند نشانه بزرگتر شدن باتری آن باشد

ابعاد این پرچمدار 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی‌متر عنوان شده است که به منزله‌ی اندکی کوتاه‌تر، عریض‌تر و ضخیم‌تر بودن آن نسبت به گلکسی نوت 8 خواهد بود. سایز صفحه نمایش اما بدون تغییر و همچنان 6.3 اینچی توصیف شده است. البته عریض‌تر شدن دستگاه می‌تواند افزایش اندک سایز پنل آن را در پی داشته باشد که باید منتظر ماند و دید.

اما در افزایش ضخامت، شاید خبر خوبی نهفته باشد و نشانه‌ای از گنجاندن یک باتری بزرگتر، مثلا 3850 میلی‌آمپر ساعتی در دستگاه باشد که نسبت به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 8، جهش بلندی خواهد بود.

به نظر می‌رسد ساختار دوربین، نوع تراشه و همین‌طور ظرفیت حافظه رم پرچمدار آتی، مشابه گلکسی اس 9 پلاس باشد اما نباید فراموش کرد که گلکسی نوت 9 به قلم دیجیتال S Pen نیز تجهیز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محصور کننده س

  2. به جای طراحی جدید برای اس9 ای باید طراحی اینو عوض میکرد

  3. 100% دروغه.نوت 8 رو گرفته فقط پشتشو تغییر داده بعد گفته که نوت 9 هستش.