سایت فروش ایران خودرو

سایت فروش ایران خودرو باز هم از دسترس خارج شد

در حالی که قرار بود امروز صبح دور جدید فروش محصولات ایران خودرو انجام شود، باز هم سایت فروش ایران خودرو از دسترس خارج شد و متقاضیان نتوانستند خودروی مورد نظر را ثبت نام کنند.

قرار بود امروز دور جدید فروش محصولات ایران خودرو آغاز شود و 100 هزار خودرو در قالب طرح‌های فروش نقدی و اعتباری و پیش فروش به فروش برسد، اما باز هم مانند طرح فروش قبلی، سایت فروش ایران خودرو از دسترس خارج شد و متقاضیان نتوانستند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از مدتی پیش محصولات خود را احتکار و عرضه به بازار را کم کردند تا قیمت‌ها را بالا ببرند، اما در آستانه عید فطر، این دو شرکت طرح‌های فروش ویژه عید را ارائه دادند و حتی مدیر کل صنایع محرکه وزارت صنعت و معدن نیز اعلام کرد با آغاز این طرح‌های فروش، حباب قیمتی شکسته خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد طرح فروش محصولات ایران خودرو سرابی بیش نبوده و تقریبا هیچکس موفق به ثبت نام نشد.

دلیل اختلال در سایت فروش ایران خودرو

شرکت ایران خودرو دو روز پیش از عید فطر قرار بود محصولات خود را به فروش برساند، اما مشکلاتی در این راه به وجود آمد و قرار شد دور جدید فروش محصولات این شرکت از امروز (27 خرداد 1397) آغاز شود. خان کرمی، معاون فروش ایران خودرو اظهار کرد امروز 100 هزار دستگاه خودرو در قالب طرح‌های فروش نقدی و اعتباری عرضه می‌شود، اما از ابتدای صبح امروز سایت فروش ایران خودرو بار دیگر از دسترس خارج شد و مسئولان شرکت ایران خودرو نیز اعلام کردند این اتفاق به دلیل هجوم بیش از حد مردم برای خرید خودرو رخ داده است!

حالا مشخص نیست آیا واقعا استقبال مشتریان تا این اندازه زیاد بوده که سایت فروش ایران خودرو را با اختلال مواجه کرده یا ایران خودرو قصد دارد عمدا فروش محصولات خود را تا تیرماه و احتمالا افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان به تعویق بیندازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. دزدی باز هم شروع شد

  2. چی بهتر😕بار اصلا حک کنن
    مردم ما اگه یه خورده اراده داشتن یک ماه یا دوماه ماشین صفر از ایران خودرو یا سایپا نخرن حساب کار دستشون میاد ولی حیف که بازم مردم کور کورانه میرن سمتش میخرن یا اسم نویسی میکنن
    ایناهم سؤ استفاده میکنن
    مقصر اصلی خود ماییم…👊

  3. هرچی سرمایه مملکت داره میره برا فلسطین و سوریه و….بعد آخرشم همونا بر علیه خودمون بلند میشن

  4. شما اطلا روح ادمیزاد درشما دمیده نشده درواقع بویی ازانسانیت نبردید چرا؟چرا بامردم اینجوری تا مکنین. چرا مردمو مسخره میکنین .برید توبه واستخفار کنید با این ظلمی کهدر حق مردم بیچاره میکنین بترسید از شب اول قبر. بترسید.

  5. ما تنها ملتی هستیم که هرچی گرونتر میشه بیشتر میخرن

  6. زیر نویس موقع پخش فوتبال جام جهانی شبکه 3

    با پرداخت مالیات در آبادانی کشور عزیز “سوریه” سهیم باشیم

    باید گریست

    با سپاس

  7. مثلاً یک ماه تحریم خرید خودرو بود!!!!!!!!

    مردم ما با این اوضاعی که حاکم هست، هیچ وقت رنگ اتحاد را نخواهند دید

    با سپاس

  8. دزد های کلاهبردار لعنت به همشون
    دوماهه همرو سرکار گذاشتن

  9. ای بابا ایران خودرو هم معلوم نیس با خودش چند چنده
    میخوای فروش بزنی بالاخره یا نه تکلیفو روشن کن
    گرچه هیشکی هم نمیتونه بخره با این گرونی

  10. بگو باز گرون گرون کردن

  11. اینا خودشونم نمیدونن میخان چیکار کنن