گلکسی نوت 9

عکس پنل جلویی گلکسی نوت 9 سامسونگ در دنیای واقعی فاش شد

تصویری از پنل جلویی گلکسی نوت 9 سامسونگ به تازگی منتشر شده است. با توجه به این عکس سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به اطلاعات بسیار مفیدی پیرامون سومین پرچمدار سال 2018 بزرگترین گوشی‌ساز دنیا دست پیدا کرده‌ایم.

اپل به عنوان دومین گوشی‌ساز پرفروش دنیا بعد از سامسونگ، برای چندین سال از یک طراحی ثابت به منظور ساخت گوشی هوشمند استفاده می‌کند، اما وقتی تصمیم‌ می‌گیرد در آن طراحی دست ببرد، تغییری انقلابی صورت خواهد گرفت. بر اساس جدیدترین عکس پنل جلویی گلکسی نوت 9 سامسونگ که به تازگی منتشر شده و همچنین در نظر گرفتن سبک طراحی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، به نظر سامسونگ نیز چنین استراتژی را در پیش گرفته است.

گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن، به اندازه‌ای بسیار جزیی از نظر ظاهری در مقایسه با پرچمداران سری S سال 2017 تغییر کرده بودند، به طوری که تنها حاشیه‌های پایین نمایشگر آن‌ها کمی کاهش پیدا کرده بود. به طور مشابه، با توجه به تصویر پنل جلویی سامسونگ گلکسی نوت 9 در دنیای واقعی که به تازگی منتشر شده است، این گوشی از نظر ظاهری، در مقایسه با گلکسی نوت 8 پیشرفت چشم‌گیری نخواهد داشت.

این عکس توسط فاش‌کننده مشهور توییتری یعنی Ice Universe منتشر شده و نشان می‌دهد سامسونگ به عنوان برترین گوشی‌ساز دنیا، همچنان عقیده‌ای به استفاده از ناچ، با وجود محبوبیت بسیار زیادی این شیوه طراحی نزد دیگر شرکت‌ها، ندارد. با این حال در بالای صفحه نمایش حداقل میزان حاشیه ممکن به کار رفته است.

عکس پنل جلویی گلکسی نوت 9

پنل جلویی گلکسی نوت 9

با کمی توجه به پنل جلویی گلکسی نوت 9 متوجه خواهیم شد حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این گوشی در مقایسه با گلکسی نوت 8 به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. این موضوع شایعه استفاده از یک نمایشگز بزرگتر در مدل جدید بدون افزایش ابعاد بدنه آن را تایید می‌کند. گلکسی Note 9 همانند پرچمداران سال 2017 و 2018 سامسونگ دارای نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش 18.5:9 خواهد بود، اما اندازه نمایشگرش با 0.1 اینچ افزایش نسبت به پرچمدار سری نوت پیشین، به 6.4 اینچ خواهد رسید.

تا امروز درباره دیگر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز اطلاعات زیادی به دست آورده‌ایم. این گوشی به یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌آید. حافظه رم آن 6 گیگابایت بوده و یک نسخه دارای 512 گیگابایت ظرفیت داخلی نیز برایش عرضه خواهد شد. همانند دیگر پرچمداران سال 2018، تراشه این گوشی نیز اسنپدراگون 845 است. البته این چیپست مخصوص نسخه‌های بازار آمریکا و چین بوده و در سایر نقاط، نسخه‌ای متفاوت و قدرت گرفته از تراشه اگزینوس 9810 عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. خیلی بزرگه و زیبا

  2. خدا کنه نسبت بدنه به ال سی دی که توی نوت 8 سام 83.2 بود توی نوت 9 حداقل بیشتر بشه

  3. واااااااااای چقد سایتتون تاخیر داره
    این خبر مال دو هفته پیشه