هک پسورد آیفون

هک پسورد آیفون ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید!

هک پسورد آیفون کار دشواری نبوده و یک هکر به تازگی راهی برای دور زدن سد امنیتی آی او اس پیدا کرده‌ است. هک کردن پسورد آیفون بر اساس ویدیوی جدیدی که منتشر شده است، طی چند ثانیه صورت می‌پذیرد.

با وجود ارائه راهکارهای جدید همچون فیس آیدی و حتی وجود تاچ آیدی از سال‌ها قبل، کاربران بیشتر ترجیح می‌دهند از پسوردهای عددی به منظور قفل کردن گوشی خود استفاده کنند. این پسوردها که می‌توانند عددی چهار رقمی و یا شش رقمی باشند، به عقیده بسیاری دارای امنیت کافی به منظور دور نگه داشتن دیگران از حریم خصوصی‌شان است. اما هکرها نشان دادند هک پسورد آیفون چندان دشوار نیست.

نحوه کار کردن پسورد عددی در سیستم عامل آی او اس متفاوت است. کاربر در صورت فراموش کردن پسورد، تنها ده مرتبه فرصت سعی و خطا دارد و بعد از آن و به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، تمامی اطلاعات دستگاه پاک خواهد شد. تعداد دفعات وارد شدن پسورد توسط ماژولی با عنوان Secure Enclave تعیین می‌شود، به همین دلیل امکان از بین بردن محدودیت ذکر شده و توانایی برای وارد کردن پسورد اشتباه بیشتر از ده مرتبه وجود ندارد. گفتنی است بعد از وارد کردن پسورد به صورت اشتباه، برای وارد کردن مجدد آن باید کمی منتظر بمانید.

هک پسورد آیفون

راهکار نوین هک پسورد آیفون

در روش جدیدی که هکرها به منظور هک پسورد آیفون ارائه کرده‌اند، می‌بایست یک دستگاه خارجی به آن متصل شود. البته اغلب برای بهره بردن از رخنه تازه کشف شده برای هک پسورد آیفون یک کیبورد خارجی به گوشی متصل می‌کنند.

روشی که Hickey به عنوان ارائه‌کننده این روش هک پسورد آیفون ارائه کرده این است که به جای وارد کردن ارقام پسورد به صورت یک به یک و پشت سر هم و سپس انتظار برای گرفتن تاییدیه و یا رد شدن صحت آن، مقدار ورودی را به صورت رشته‌ای از ارقام طولانی به یکباره به آن ارسال کنید. درون این رشته نباید هیچ فاصله‌ای (Space) وجود داشته باشد. از آنجایی که فرآیند پردازش این داده‌ها زمان زیادی می‌برد، با وجود شمرده شدن تعداد دفعات اشتباه وارد شدن پسورد توسط Secure Enclave، فرآیند پاک شدن دیتا آغاز نمی‌شود. این همان فرصتی است که به هکر اجازه می‌دهد به مقصودش برسد.

هک پسورد آیفون

اگر پسورد کاربر چهار رقمی باشد، پردازش آن بین سه الی پنج دقیقه زمان خواهد برد. البته از آنجایی که اکنون در آی او اس تعداد ارقام پیش‌فرض پسورد عددی برابر شش رقم شده است، هک پسورد آیفون کمی سخت‌تر خواهد بود.

در آی او اس 12 قابلیتی تحت عنوان USB Restricted Mode معرفی شده است که از ارتباط برقرار کردن دیگر دستگاه‌ها با گوشی آیفون از طریق درگاه لایتنینگ در صورت باز نشدن قفل آن طی یک ساعت جلوگیری می‌کند. البته این موضوع سبب می‌شود هک پسورد آیفون به روش تازه ارائه شده سخت‌تر شود، اما همچنان احتمال انجام این کار وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم در صورت عدم استفاده از تاچ آیدی (و یا فیس آیدی در آیفون ایکس)، به جای پسورد عددی از نوع دیگر پسوردگذاری که در آن امکان استفاده از تعداد بیشتری از کاراکترها وجود دارد استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه گند دیگه از ایفون رو شد

  2. واسه همه گوشی ها اینجوریه ن فقط ایفون

    • 😐وات د فاز
      خو اگه واسه همه اینجوریه
      دانشمند باید میگفتن چنین گوشی با این نام چنین ۸اکی برسرش شده آهاااا چون آیفون اینجوریه باید همه اینجوری باشن چون آبروش نره😂😂😂عقل کل این آی او اس گوشیای دیگه هم آی او اس؟😕😂
      عجیبه😐
      چه بخوایین چه نخوایین آیفون فقط اسمه هیچ پخی نی😒
      این همه گندش رو شد چقد اعتقادات کورکورانه آخه عه😑

  3. اینم از امنیتش که بهش مینازیدید

  4. الان یه عده میان میگن پاپوشه.خخخخ