گوشی انعطاف پذیر اپل

گوشی انعطاف پذیر اپل تا چند سال دیگر آماده تولید می‌شود؟

جزئیات تازه‌ای از گوشی انعطاف پذیر اپل به انتشار رسیده است. به نظر می‌رسد تمامی شایعاتی که در مورد زمان عرضه آیفون خمیده اپل شنیده بودیم،‌ اشتباه بوده است.

هر زمانی که صحبت از یک گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف به میان می‌آید، ناخودآگاه توجه‌ها به سمت برند سامسونگ جلب می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد طی سالیان اخیر اپل نیز یکی از شرکت‌هایی بوده که در این راه گام‌هایی برداشته است و برخی از تحلیلگران معتقد هستند که گوشی انعطاف پذیر اپل در دست توسعه است.

با این حال اگر شما امیدوار هستید که در آینده‌ای نزدیک بتوانید با گوشی انعطاف پذیر اپل ملاقات کنید، با توجه به گزارش جدیدی که از سوی رسانه کره‌ای The Korea Times و به نقل از یک منبع فعال در صنعت موبایل به انتشار رسیده، همچنان فاصله زیادی تا ملاقات با نسخه تولید شده‌ی این گوشی خواهیم داشت. این منبع همچنین اعلام کرده است که اپل قصد دارد سال آینده از آیفون هایی با قابلیت‌های جذاب پرده برداری کند، اما یک آیفون خمیده و انعطاف پذیر ممکن است تا چند سال دیگر آماده عرضه شود.

نمایشگر ال جی در گوشی انعطاف پذیر اپل

ما شایعاتی را در مورد آنکه گوشی انعطاف پذیر اپل در سال 2020 عرضه می‌شود شنیده‌ایم، اما این گزارش جدید به نظر می‌رسد می‌تواند نقضی بر باور ما باشد. نکته جالب توجه این که اپل برای توسعه این گوشی قصد دارد به جای سامسونگ، از  ال جی دیسپلی، شرکت تابعه کمپانی مادر ال جی کمک بگیرد. هر دو شرکت ال جی و سامسونگ در حال توسعه چنین نمایشگرهایی هستند و حتی ال جی اوایل سال 2018 میلادی یک نمونه پیش تولیدی مجهز به یک نمایشگر اولد رول شونده نیز پرده برداری کرده است.

به هر ترتیب هیچ کلمه‌ای از این گزارش توسط خود اپل به تایید نرسیده و ممکن است شایعه‌ای بیش نباشد، اما با توجه به سابقه خوبی که Korea Times دارد، می‌توانیم بر روی حرف‌های آن حساب کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این منعطف رونمایی شه ببیننم جیه اصلا سرویس کردن مارو

  2. ههه ناموسا این چه مسخره بازیه منعطف چه قرتی بازیه

  3. والا به نظرم هیچ جذابیتی نداره که چی بشه آخه
    دیگ تو طراحی ها دارن مسخرشو در میارن

  4. هدف از این نمایشگرا چیه؟ چیز خاصی مد نظرشوه یا فقط بخاطر شکل ظاهری گوشیه