گوشی های سونی دریافت کننده آپدیت اندروید 9

لیست گوشی های سونی دریافت کننده آپدیت اندروید 9 مشخص شد

لیست گوشی های سونی دریافت کننده آپدیت اندروید 9 مشخص شد. این لیست تنها چند روز پس از معرفی نهمین نسخه از سیستم عامل اندروید توسط گوگل منتشر شده است.

لیست گوشی های سونی دریافت کننده آپدیت اندروید 9 مشخص شد. کمپانی ژاپنی سونی که همچان با تلاش‌هایش تصمیم به ماندن در بازار گوشی‌های هوشمند دارد به تازگی اعلام کرد شش عدد از گوشی‌هایش آپدیت آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند.

در حالی که دو سازنده آمریکایی گوشی‌های اندرویدی شامل گوگل و اسنشال آپدیت اندروید 9 را برای گوشی‌های خود منتشر کردند، دیگر کمپانی سعی بر این دارند تا زمان عرضه آپدیت اندروید 9 برای کاربرانشان را مشخص کنند. سونی موبایل نیز جز این دسته از سازندگان است و بر اساس لیست گوشی های سونی دریافت کننده آپدیت اندروید 9 مشخص شده که گوشی‌های خانواده اکسپریا شامل اکسپریال ایکس زد 2، اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت، اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، اکسپریا ایکس زد 1، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و اکسپریا ایکس زد پریمیوم از دریافت کنندگان بروزرسانی اندروید 9 هستند.

به گفته سونی ارائه آپدیت اندروید 9 از ماه سپتامبر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد که بدان معناست برخی از گوشی‌های این لیست، که احتمالا از خانواده اکسپریا ایکس زد 1 هستند، ممکن است آپدیت را در اواخر سال 2018 دریافت کنند. با این حال به گفته سونی همه این گوشی‌ها حداکثر تا نوامبر 2018 آپدیت انروید 9 را دریافت خواهند کرد که کاری بسیار قابل تحسین از سوی این غول ژاپنی است.

در حال حاضر شماری از سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی همچون وان پلاس، هوآوی، اچ ام دی گلوبال (نوکیا)،‌ اوپو و ویوو نیز در پی عرضه آپدیت اندروید 9 برای محصولات خود هستند. برخی دیگر همچون اچ تی سی تایوانی نیز پیشتر لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید 9 را منتشر کرده‌اند.

این موضوع نوید بخش آینده‌ای نسبتا روشن برای اندروید 9 است. باید صبر کرد و دید در عمل این آپدیت اصلی به اندروید 9 تا چه زمانی برای گوشی‌ها عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سونی دیگه از گوشی باید بکشه بیرون

  2. سلام..گوشی به اسم اکسپریا ایکس زد 1 پریمیوم که توی متن گفته شده اصلا تولید و معرفی نشده و به اشتباه نوشته شده

  3. اخه گوشی جی ال ایکس ما چیش از این کمتره

  4. سونی راستی خیلی وقته خبری ازش نیست