حذف چهار گوشی هوشمند شرکت هوآوی از 3DMark

حذف چهار گوشی هوآوی از 3DMark

اوایل این هفته مشخص شد شرکت هوآوی در تست بنچمارک رسانه‌ها را فریب داده است؛ همین موضوع باعث شده تا 3DMark ، چهار گوشی هواوی را از فهرست خود حذف کند.

به تازگی شرکت UL که به عنوان صاحب امتیاز 3DMark شناخته می‌شود، اعلام کرد چهار گوشی هوشمند شرکت هوآوی قوانین را نقض کرده و از فهرست 3DMark حذف شدند. از جمله این اسمارت‌فون‌ها باید به آنر پلی (Honor Play)،پی 20 (P20)، پی 20 پرو (P20 Pro) و نوا 3 (Nova 3) اشاره کرد.

باتوجه به اعلام UL، سه گوشی هوشمند نخست با نسخه عمومی 3DMark که در Google Play دردسترس است، مورد تست قرار گرفتند. نتایج نسخه عمومی عمدتا 40 درصد عملکرد بیشتری نسبت به نسخه اختصاصی نشان می‌دهد. گوشی هوشمند پی 20 هوآوی نیز پس از آن که اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گرفت، به فهرست افزوده شد.

حذف چهار گوشی هوشمند شرکت هوآوی از 3DMark

به گفته صاحب امتیاز 3DMark، نسخه عمومی اگرچه به رسمیت شناخته شده اما حالت Performance Mode در آن پنهان است و مشخصات دقیقی ارائه نمی‌دهد. برای تشخیص نسخه عمومی از اختصاصی 3DMark نیز می‌توان به نام برنامه توجه کرد.

در نتیجه شرکت هوآوی در تماسی با UL وعده داده که تغییرات لازم را اعمال خواهد کرد. UL می‌گوید هوآوی در نظر دارد تا حالت Performance Mode را به شکل آشکار در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند از حداکثر عملکرد آن بهره گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. 3d markچندان ازمایش جالبی نیست

  2. 3d markخودشم معتبر نیست

  3. چینی همه چیزش دروغ و تقلبه
    چین یعنی جنس بنجل

  4. حالا اگه این کارو سامسونگ انجام میداد چقدر طرف داران بنجمارک های چینی می اومدن سرزنش میکردن

  5. پرچم داراشو که حذف کردن

  6. نمی دونم من متوجه نشدم یا یه اشتباهی رخ داده؟!؟!؟!
    اینکه نسخه های عمومی عملکرد و بازده بیشتری داشتند تقلبه؟
    اگه قرار به تقلب باشه باید نسخه های اختصاصی عملکرد بهتری داشته باشن تا سر ملت شیره مالیده بشه و گول بخورن و برن بخرنش اما اینجوری…
    به نظر منظورش اینه که کلا نباید تفاوتی بین کانفیگ نسخه اختصاصی و عمومی باشه و اطلاعات باید منطبق باشه و … و تقلبی در کار نیست

  7. از اول به هواوی اعتقادی نداشتم

  8. هواوی تقلب کار
    اصلا اگه تقلب کرده باشه توهین و اهانت به مخاطبشه

  9. این همون قضیه هس که که میگن هواوی تقلب کرده
    فک کنم چون کارین 970 با اسنپ 845 افتاده این کارو کرده