شرکت SiriusXM و پاندورا

شرکت SiriusXM با 3.5 میلیارد دلار پاندورا را خریداری کرد

شرکت SiriusXM با پرداخت 3.5 میلیارد دلار موفق شد سرویس استریم موسیقی پاندورا را از آن خود کند. سیریوس ایکس ام یک شرکت قدیمی ارائه کننده سرویس های رادیویی است.

سرانجام به دنبال یه خریدار یافتن پاندورا پایان یافت. شرکت SiriusXM که اخیرا سرمایه گذاری 480 میلیون دلاری را در سرویس استریم موسیقی انجام داده بود، حالا در یک معامله‌ی بزرگ، هزینه‌ی 3.5 میلیارد دلاری را انجام داده است. در راستای این معامله، شرکت SiriusXM به پاندورا با 70 میلیون کاربر ماهانه شامل 5.6 میلیون کاربر پرداخت کننده هزینه سرویس پرمیوم، دسترسی پیدا کرده است.

سوددهی پاندورا برای شرکت SiriusXM

روجر لینچ مدیرعامل پاندورا، کسی که مدیرعامل جدید آقای ناوین چوپرا اعلام کرد وی نقش خود را ترک کرده است، عنوان می‌کند که این ادغام بزرگ کمک می‌کند تا کسب و کار تبلیغاتی و اشتراکی پاندورا گسترش پیدا کند. شرکت SiriusXM در یک پست وبلاگی عنوان کرده است که این یکپارچگی بین دو شرکت، بزرگ‌ترین شرکت سرگرمی صوتی را با درآمد پیش بینی شده بیش از 7 میلیارد دلار در سال 2018 تشکیل می‌دهد.

این حرکت شاید به پاندورا کمک کند تا بتواند مسیر هموار خودش را پس از کش و قوس‌های فراوان پیدا کند و بتواند رو در روی بزرگانی همچون اپل و اسپاتیفای قرار گیرد. در حالی که سیریوس ایکس ام مرحله‌ی بعدی خریدهای گران قیمت خود را به خارج از خودرو (آن‌ها سرویس رادیویی خود را به اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو، تلویزیون های آمازون فایر، کنسول پلی استیشن 4 سونی و همچنین روکو برده‌اند) انتقال داده است، حال با پاندورا آن‌ها دریچه را به روی گوش کنندگان موبایلی رادیویی نیز باز کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوشا به حالشون