مشخصات فنی آنر 8 سی

مشخصات فنی آنر 8 سی در آستانه رونمایی از آن آشکار شد

فهرست کاملی از مشخصات فنی آنر 8 سی (Honor 8C) در آستانه معرفی رسمی این گوشی هوشمند منتشر شده است. بر اساس اعلام کمپانی چینی، از آنر ۸ سی در تاریخ یازدهم اکتبر (نوزدهم مهر ماه) رونمایی خواهد شد.

افشای مشخصات فنی آنر 8 سی در حالی صورت می‌گیرد که هم‌اکنون و پیش از معرفی رسمی نیز، این محصول برای ثبت سفارش در وب‌سایت فروش برند آنر قرار دارد. البته مشتریان برای اطمینان از امکان پیش خرید گوشی، مستلزم پرداخت مبلغی معادل 14 دلار به عنوان بیعانه هستند.

مشخصات فنی آنر 8 سی

هواوی آنر 8 سی به معنای واقعی کلمه، یک گوشی میان رده است که از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد. مهم‌ترین نکته قابل ذکر درباره محصول تازه‌ی برند آنر، این که اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 632 کوالکام خواهد بود؛ تراشه‌ای که به عنوان جایگزین اسنپدراگون 625 و 626 ساخته شده و کوالکام امیدوار به تکرار موفقیت آن دو با این چیپست جدید است.

نمایشگر ناچ آنر 8 سی، دارای سایز 6.25 اینچی و نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود. وظیفه تامین انرژی چنین دستگاه بزرگی نیز، بر عهده یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است. ظرفیت حافظه رم این گوشی هوشمند، 4 گیگابایت است و در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگ یا 64 گیگ روانه بازار خواهد شد. هر دو نسخه در پنل پشتی مجهز به ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 2+13 مگاپیکسلی هستند و دوربین سلفی آن‌ها نیز دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است.

با این اوصاف شاید تنها پرسش باقیمانده در مورد آنر 8 سی، قیمت فروش آن باشد که احتمالا در روز رونمایی، از این مورد نیز ابهام‌زدایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خدایی هیچی مثل سامسونگ نیست

  2. این چینی ها فک کردن همه چی باید مثل خودشون باشه

  3. گوشی خوبی به نظر میاد

  4. طراحی گوشی نوا۳ و نوا۳ آی خیلی بهتره اما اندازشون بزرگه برا من.اگه یه گوشی با اون طراحی اما با اندازه ۵.۷ یا ۵.۸ معرفی کنه من به شخصه خواهانشم

  5. تقریبا مشخصات میان رده پارسالشو داره

  6. چرا تراشه رو هی تغیر نمیده