طرح مفهومی موتو RAZR 2019 گوشی تاشو موتورولا

طرح مفهومی موتو RAZR 2019 نقشه‌های موتورولا برای زنده کردن این سری افسانه‌ای را نشان می‌دهد

طی هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر زنده کردن دوباره سری گوشی‌های فوق محبوب RAZR توسط موتورولا منتشر شده و حالا تصویر جدیدی از طرح مفهومی گوشی موتو RAZR 2019 بر روی اینترنت قرار گرفته است.

با وجود اینکه احتمالا عرضه یک گوشی جدید از سری RAZR توسط این برند آمریکایی در سال میلادی جاری قطعی است، اما اطلاعات منتشر شده درباره آن نسبت به پرچمدارانی نظیر سری اس ۱۰ سامسونگ بسیار نایاب بوده‌اند. ما تنها چند گزارش درباره اینکه این گوشی احتمالا حدود ۱۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، شنیده‌ایم و جزئیات خاص دیگری از مشخصات فنی آن به گوش نرسیده است.

طرح مفهومی موتو RAZR 2019 گوشی تاشو موتورولا

حالا رندرهای منتشر شده از این طرح مفهومی می‌تواند یک بار دیگر جذابیت گوشی قابل انعطاف موتورولا در سال ۲۰۱۹ را برای ما آشکار کند. گوشی موتورولا موتو ریزر 2019 (Moto RAZR 2019) که در این رندر‌ها به تصویر کشیده شده است، دارای رگه‌هایی از شباهت به مدل RAZR V3 موتورولا است که البته به کار بردن کمی نوستالژی در طراحی محصولات جدید همیشه برای کاربران جذاب بوده است.

طرح تقریبا مربعی این گوشی زمانی که کاملا باز می‌شود، به یک نمایشگر تمام صفحه‌ی بسیار کشیده تبدیل خواهد شد که دارای یک بریدگی هلال‌مانند بر روی قسمت بالایی خود است و دوربین سلفی و بلندگوی تماس در این ناچ جای می‌گیرند. همچنین دوربین اصلی بر روی قسمت جلوی گوشی دیده می‌شود، اما زمانی که آن را باز می‌کنید، این دوربین پنل پشتی منتقل شده و در نقش دوربین اصلی ایفای نقش خواهد کرد.

گوشی موتو RAZR 2019 یک نمایشگر اضافه خواهد داشت

طرح مفهومی موتو RAZR 2019 گوشی تاشو موتورولا

همچنین یک نمایشگر ثانویه بر روی قسمت جلویی دیده می‌شود که البته در این تصاویر مشخص نیست که آیا به جز چند نوشته‌ی ساده، می‌تواند تصاویر رنگی پیچیده‌تری مانند نمای دوربین و صفحه‌ی کوچک شده از اپلیکیشن‌ها را نیز به نمایش بگذارد یا خیر. از آنجایی که پتنت ثبت شده از گوشی تاشو توسط موتورولا در هفته پیش نیز شباهت‌های زیادی به این طرح مفهومی جدید دارد، احتمال می‌دهیم که گوشی موتو RAZR 2019 در نهایت نیز شبیه به هم این محصول باشد.

البته باید دید که فرم کلی مربعی بدنه در حالی که اکثر کاربران به دیوایس‌های مستطیلی عادت کرده‌اند، می‌تواند محبوبیت زیادی پیدا کند یا خیر، اما از نظر فضای اشغال شده، این طرح قطع می‌تواند در جیب‌های کوچک و حتی کیف پول‌های کارتی نیز جا شود که قابلیت بسیار جذابی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وولی همین مونده بود متورلا منعطف بسازه

  2. خاطره ها دارم ازش