http://gadgetnews.net/wp-admin/post-new.php

جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10)

سری M در واقع خانواده گوشی ‌های میان‌رده جدید سامسونگ محسوب می‌شوند و گلکسی ام 10 (Samsung Galaxy M10) یکی از گوشی ‌های این سری است و حالا می‌خواهیم جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ گلکسی ام ۱۰ را انجام دهیم تا با محتویات جعبه گوشی اقتصادی جدید سامسونگ آشنا شوید.

گلکسی M10 که چند هفته از حضور آن در بازار می‌گذرد، به پردازنده ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز مجهز شده است که کارت گرافیک Mali-T830 MP1 به همراه ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی جدید سامسونگ با وجود این که یک محصول میان رده محسوب می‌شود، اما از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو به صورت پیش‌فرض به همراه رابط کاربری اکسپرینس ۹.۵ برخوردار است. نمایشگر ۶.۲۲ اینچی این گوشی از نوع پنل‌های PLS TFT با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ انتخاب شده که ۸۲.۱ درصد مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. وزن ۱۶۳ گرمی، بلوتوث ۴.۲، دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص صحنه و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی با نرخ ۳۰ فریم بر هر ثانیه و البته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات گلکسی ام ۱۰ سامسونگ محسوب می‌شوند.

اگر شما هم قصد خرید یک گوشی اقتصادی باکیفیت از برند سامسونگ را دارید، در ویدیوی امروز گجت تی وی می‌توانید جعبه گشایی و بررسی اولیه گلکسی اس ۱۰ سامسونگ را تماشا کنید:

جعبه گشایی و بررسی اولیه سامسونگ Galaxy M10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کلا هواوی اینا بززن گارازژژ

  2. بهترین و زیباترین میان رده
    خدا کنه ایران جنگ زده هم که اومد قیمتش نجومی نباشه…من منتظر ام 20 هستم با اون سخت افزار و باتری 5000 میلی آمپریش