مقایسه سرعت عملکرد هواوی آنر 8 ایکس و سامسونگ گلکسی ام ۲۰ (گجت تی وی)

امروز می‌خواهیم در یک مقایسه سرعت عملکرد امکانات و مشخصات فنی هواوی آنر 8 ایکس (Huawei Honor 8X) را با سامسونگ گلکسی ام ۲۰ (Samsung Galaxy M20) مقایسه کنیم. به نظر شما، کدام‌ یک از این گوشی های خوش قیمت انتخاب مناسب‌تری هستند؟

مشخصات سخت افزاری یک موبایل میان رده خوب برای امسال چیست؟ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی M20  یا ۶ گیگابایت رم 8X؟ با گجت نیوز همراه باشید تا با دو تا از بهترین انتخاب های خوش قیمت و بروز آشنا شوید.

اگر با سری M  آشنایی ندارید، سامسونگ در ابتدای ماه ژانویه سال 2019 سری جدیدی با نام M که مخفف Millenia هست را به خانوداه گلکسی هایش اضافه کرد. سری ام 2019 متشکل از ام10، ام20 و ام30 است که پردازنده های این سری با سری j یکی هستند ولی دیگر مشخصات آن ها متفاوت است.

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آنر 8 ایکس و گلکسی ام ۲۰ را در ویدیو خواهید دید اما به صورت خلاصه آنر 8 ایکس  مجهز به کایرین 710 بعنوان چیپ ست، مالی جی ۵۱ جی پی یو و دارای ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، سوار بر اندروید 8.1 (اوریو) است و از آن طرف گلکسی ام ۲۰، از چیپست اگزینوس 7904 به همراه جی پی یو مالی جی ۷۱ بهره می‌برد، همچنین M20 مجهز به ۳ یا ۴ گیگابایت رم سوار بر اندروید 8.1 (اوریو) است.

ویدیوی مقایسه سرعت عملکرد هواوی آنر 8X و سامسونگ گلکسی M20