نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو

اطلاعاتی مفیدی از نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو منتشر شد

به تازگی و از طریق بنچمارک HTML5test، به اطلاعات سودمندی درباره نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو (Samsung Galaxy Note 10 Pro) دست پیدا کرده‌ایم. آن‌ها از وجود نمایشگری بزرگ و دارای رزولوشن بالا خبر می‌دهند

انتظار داریم امسال، سامسونگ به طور همزمان دو گوشی هوشمند از سری نوت معرفی کند؛ سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو همانند همیشه مدل‌هایی مجهز‌تر و پیشرفته‌در مقایسه با محصولات سری اس امسال خواهند بود. نمایشگر باکیفیت، بزرگ و فوق‌العاده گوشی های سری Note همیشه زبانزد بوده است، به همین دلیل کاربران از مدل‌های سال جاری نیز انتظار صفحه نمایش‌هایی منحصربه‌فرد دارند. به تازگی، به ویژگی مهمی از نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو پی برده‌ایم.

رزولوشن نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو

بر اساس شواهد به دست آمده توسط وب سایت MobielKopen، یک گوشی معرفی نشده سامسونگ با شماره مدل SM-N976V، به تازگی در بنچمارک HTML5test مورد آزمایش قرار گرفته است. به لطف استفاده از این بنچمارک‌های اچ تی ام ال، توسعه‌دهندگان می‌توانند نحوه تعامل با دنیای وب از طریق یک گوشی هوشمند یا تبلت مشخص را ارزیابی کنند. با ظهور یک گوشی در بنچمارک‌های تست اچ تی ام ال، فقط مشخصات مربوط به نمایشگر آن به دست می‌آید.

رزولوشن نمایشگر گوشی دارای شماره مدل SM-N976V در بنچمارک HTML5test برابر 412 در 869 پیکسل به دست آمد که در مقایسه با نمایشگر پرچمداران امروز بسیار ناچیز است. به همین دلیل این وضوح تصویر را مربوط به ورژن دارای مقیاس پایین گوشی می‌دانیم. به وسیله برقراری یک تناسب ساده می‌توان دریافت رزولوشن واقعی نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو برابر 1440 در 3040 پیکسل است. این همان وضوح تصویری است که در صفحه نمایش گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به کار رفت.

گلکسی اس 10 پلاس گلکسی نوت 9

با کمی بررسی دریافتیم شماره مدل یاد شده، به مدل 5G گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو، مخصوص اپراتور ورایزن، مربوط می‌شود. طبق شایعات، این مدل به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.75 اینچی مجهز خواهد شد، همان چیزی که در مدل 5G گوشی گلکسی اس 10 دیده بودیم. با توجه به رزولوشن به دست آمده، نسبت ابعاد تصویر نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو همانند دو گوشی سری S سال 2019 برابر 19:9 خواهد بود.

حاشیه‌های نازک‌تر و وجود حفره‌ روی نمایشگر

همانند جهشی که از گوشی گلکسی اس 9 به گلکسی اس 10 صورت گرفت، طراحی نمایشگری بلندتر نشان می‌دهد حاشیه‌های اطراف آن در گوشی گلکسی نوت 10 پرو در مقایسه با گوشی سری Note سال 2019 کمتر خواهد بود. این موضوع با توجه به روال همیشگی سامسونگ در ارائه مدلی بهتر، زیباتر و مجهز‌تر در قالب سری نوت از سری اس همان سال، تعجبی نیست. افشای اطلاعاتی از بنچمارک HTML5test مهر تاییدی بر این تصورات کوبید.

وجود حفره روی نمایشگر اصلی‌ترین دلیلی است که سازنده را قادر به کاهش بیشتر حاشیه‌های اطراف پنل اصلی کرده است. بر اساس شایعات اخیر، برخلاف حفره گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو، دوربین سلفی روی نمایشگر، در میانه بالاترین بخش آن قرار خواهد گرفت.

گلکسی اس 10 پلاس

با توجه به روالی که سامسونگ در گوشی های سری اس امسال در پیش گرفت، می‌توان پیش‌بینی کرد دوربین سلفی گلکسی نوت 10 تک سنسور و دوربین جلویی مدل پرو پرچمدار سری نوت 2019 دوگانه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قدرتمندتر از همیشه…برتر مطلق