تسلا

ایلان ماسک به طور غیرمستقیم از احتمال ورشکستگی تسلا خبر داد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا اعلام کرد طی 10 ماه آینده تمامی بودجه این شرکت به پایان می‌رسد و برای جلوگیری از چنین اتفاقی می‌بایست تغییرات اساسی انجام شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا (Tesla) با ارسال نامه‌ای به کارکنان این شرکت از آن‌ها خواسته است تا از انجام فعالیت‌هایی که هزینه‌های زیادی را به همراه خواهند داشت، پرهیز کنند. در این نامه ایلان ماسک و زاک کرکورن، مدیر ارشد امور مالی تسلا تمام هزینه‌های جاری این شرکت را به صورت دقیق بررسی کردند. این بررسی‌ها موارد مختلفی چون تمامی پرداخت‌ها، دستمزدها، هزینه سفرها، کرایه‌ها و سایر هزینه‌های پرداختی این شرکت را شامل می‌شود که احتمال دارد خارج از سیستم بانکی پرداخت شده باشند.

آیا تسلا ورشکسته می‌شود؟

ایلان ماسک در خبری اعلام کرد بودجه شرکت تسلا تا 10 ماه آینده به پایان می‌رسد که برای جلوگیری از چنین شرایطی می‌بایست تغییراتی اساسی ایجاد شود. این شرکت در سه ماهه اول سال 2019 بیش از 2.2 میلیارد دلار درآمد به دست آورده است، اما در همین بازه زمانی فعالیت‌های این شرکت هزینه‌ای حدود 702 میلیون دلار را به همراه داشت که به ناچار برای تامین هزینه‌های خود حدود 2.7 میلیارد دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده است. گفتنی است این شرکت در سال 2015 نیز با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شد، اما این برای نخستین بار است که ایلان ماسک شخصا برای حل این مشکل تصمیم دارد در جزئیات امور مالی تسلا ورود کند. همچنین 9 درصد از نیروی کار تسلا در ماه ژوئن گذشته با هدف کاهش هزینه‌ها تعدیل شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از قیافه معلوم بود دیگه کارش تمومه

  2. حتما راه حلشو داره این مرده عالم