تریلر نهایی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) را تماشا کنید

استودیوی پیکسار و شرکت دیزنی کمپین تبلیغاتی بزرگی برای انیمیشن داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4) به راه انداخته‌اند و اخیرا آخرین تریلر آن را نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید تماشا کنید. 

داستان اسباب بازی 3 دارای یکی از بهترین‌ پایان‌های تاریخ سینما بود و در حالی که کسی انتظار ساخت نسخه دیگری از این مجموعه را نداشت، پیکسار از اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 4 خبر دارد. تا اینجا بر اساس چیزهایی که دیده‌ایم، می‌توان گفت که انیمیشن مذکور یک دنباله شایسته برای یکی از پرطرفداران مجموعه‌های انیمیشنی تاریخ است.

فشار زیادی بر روی سازندگان وجود دارد و آن‌ها باید اثری در حد و اندازه سه گانه اصلی بسازند. شاید به همین دلیل است که در چند سال اخیر، شاهد تغییرات گسترده در فیلمنامه این انیمیشن بوده‌ایم. سازندگان تلاش کرده‌اند که آن را به همان استاندارد همیشگی استودیوی پیکسار برسانند. تبلیغات اولیه انیمیشن Toy Story 4 نتوانستند چندان تاثیرگذار ظاهر شوند و حتی طرفداران را نگران کردند اما تریلرهای جدید نشان داده‌اند که این قسمت احتمالا پایانی، پرونده این مجموعه را به بهترین شکل ممکن خواهد بست.

 تریلر نهایی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 – Toy Story 4

تریلرهای نهایی فیلم‌ها معمولا عناصر داستانی را به تصویر می‌کشند اما این تریلر بیشتر بر روی عناصر کمدی و سرگرم کننده فیلم تمرکز کرده‌ است و صحنه‌هایی را نشان می‌دهد که فقط طراحی شده‌اند تا مخاطب را به خنده بیاورند. تریلر همچنین بر روی شخصیت دوک کابوم با صداپیشگی کیانو ریوز پافشاری دارد که مشخصا بدلکار خوبی است. شخصیت‌های بانی و داکی هم که توسط تیم کمدی مشهور، جوردن پیل و کیگان مایکل کی صداپیشگی می‌شوند، این فرصت را داشته‌اند که بدرخشند. تریلر نهایی بسیار با نشاط است و شامل سکانس‌های دراماتیک نمی‌شود. البته در اثر نهایی باید شاهد چنین سکانس‌هایی باشیم، زیرا آثار پیکسار همیشه احساسی هستند و تاثیرگذار ظاهر می‌شوند.

نکته جالب دیگر در رابطه با این انیمیشن، دریافت درجه سنی G است (بعضی از بخش‌های فیلم برای کودکان زیر 13 سال مناسب نیست)، در حالی که آثار اخیر آن‌ها همچون در جستجوی دوری، کوکو و شگفت انگیزان 2 کاملا مناسب خانواده بوده و درجه سنی PG دریافت کرده بودند. البته این بدین معنا نیست که شاهد یک اثر بزرگسالانه هستید، اما با این حال بعضی از بخش‌ها برای کودکان طراحی نشده است، برای مثال شخصیت وودی در مورد جایگاه‌اش در دنیا سوالاتی را مطرح می‌کند و شخصیت جدید فورکی، با بحران هویت رو به رو است.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی است که نویسندگی فیلم‌نامه انیمیشن پشت و رو (Inside Out) را در کارنامه دارد. دیگر اعضای تیم صداپیشگی را چهره‌های شناخته شده‌ای همچون تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس و تونی هیل تشکیل می‌دهند.

داستان اسباب بازی 4 در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد 1398) به اکران سینماها در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*