تولید ال 90

تولید ال 90 با موتور جدید در دستور کار قرار گرفت

قائم مقام شرکت ایدرو گفت برنامه‌ای سه ساله را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم خودروهای جدیدی را تولید و به بازار عرضه کنیم. در همین راستا تولید ال 90 با موتور جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بهزاد اعتمادی، قائم مقام شرکت ایدرو اعلام کرد این شرکت به داخلی‌سازی و تعمیق ساخت داخل محصولات و قطعات به خصوص در حوزه‌های نفت و گاز، فولاد، سیمان و خودرو اعتقاد راسخی دارد. وی افزود استراتژی شرکت ایدرو در صنعت خودروسازی این بود که در پسابرجام تا سال 99 حدود 650 هزار دستگاه جدید تولید کند، اما پس از خروج آمریکا از برجام مجبور شدیم استراتژی خود را تغییر دهیم.

جزئیات تولید ال 90 با موتور جدید

قائم مقام شرکت ایدرو در ادامه افزود با توجه به اینکه شرکای خارجی خودروسازان داخلی از بازار ایران خارج شدند، مجبور شدیم تا در کوتاه‌مدت اولویت ما تولید خودروهای پرتیراژ قدیمی باشد. بهزاد اعتمادی تاکید کرد برنامه‌ای سه ساله را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم خودرو جدیدی را تولید کنیم که در همین راستا تولید خودرو ال 90 با موتور جدید ادامه پیدا خواهد کرد. قائم مقام شرکت ایدرو در خصوص آخرین وضعیت قرارداد این شرکت با رنو فرانسه افزود:

این قرارداد تعلیق شده است، هرچند شرکت رنو فرانسه از ایران خارج گردید، اما سرمایه‌هایی از آن باقی مانده است و آنها منتظرند تا در صورت توافقات سیاسی دوباره به بازار ایران بازگردند. آینده همکاری هم بستگی به شرایط دارد؛ چراکه قصد ما این نیست با سایر کشورها قهر کنیم و اگر شرایط را قبول کنند، ما نیز دوباره همکاری خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کل خلاقیتشون همین بود ؟؟؟؟

  2. چ فرقی به حال ما داره

  3. یه فکری به حال پراید کنید بابا

  4. خدا بخیر کنه ال نود همین جوری چه شاخی بود که حالا موتور ملی میخوان بزارن و همچنان ملت همیشه در صحنه صف میکشن برای خرید