گوشی هوشمند جدید هواوی

یک گوشی هوشمند جدید هواوی با دوربین چهارگانه در راه است

یک گوشی هوشمند جدید هواوی از TENAA تاییدیه دریافت کرد. مجهز شدن به دوربین چهارگانه جالب‌ترین ویژگی جدیدترین گوشی هوشمند بعدی هواوی محسوب می‌شود.

آژانس چینی صدور مجوز برای گوشی های هوشمند، TENAA، تاییدیه گوشی هوشمند جدید هواوی با شماره‌ مدل‌های SPN-AL00 و SPN-TL00 را صادر کرد. پیش‌بینی شده این شماره مدل‌ها به نسخه‌های مختلف یکی از دو گوشی هواوی نوا 5 آی پرو یا هواوی میت 30 لایت مربوط می‌شود. اگرچه هیج تصویری از گوشی هوشمند جدید هواوی با شماره مدل‌های نام برده در دسترس نیست، اما اطلاعات خوبی از مشخصات فنی آن به دست آورده‌ایم.

گوشی هوشمند جدید هواوی

مشخصات فنی گوشی هوشمند جدید هواوی

نمایشگر این گوشی دارای اندازه 6.26 اینچ بوده و پنلش از نوع IPS LCD است. رزولوشن صفحه نمایش 2340 در 1080 پیکسل است. دوربین سلفی می‌تواند تصاویری 32 مگاپیکسلی ثبت کند. در پنل پشتی، یک دوربین چهارگانه با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در کنار سنسور اصلی دارای این رزولوشن، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز حضور دارد. نوع این سنسورها در حال حاضر مشخص نیست، اما می‌توان پیش‌بینی کرد سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و دو مورد دارای رزولوشن پایین‌تر از نوع عمق میدان و ماکرو هستند.

نام تراشه گوشی هوشمند جدید هواوی مشخص نیست، اما پردازنده اصلی آن 8 هسته‌ای بوده و حداکثر سرعتش 2.2 گیگاهرتز است. گوشی بر اساس حافظه، به دو نسخه تقسیم خواهد شد. نسخه پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. دومین نسخه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در نظر گرفته شده است. با وجود اعلام پشتیبانی باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی از سیستم شارژ سریع، توان خروجی آن مشخص نیست. گوشی هوشمند جدید هواوی به صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید 9 پای به همراه جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI عرضه خواهد شد.