گوشی ایسوس راگ فون 2

گوشی ایسوس راگ فون 2 برای نخستین بار از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده خواهد کرد

گوشی ایسوس راگ فون 2 –  Asus ROG Phone 2 به زودی معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست، این دستگاه مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون است.

شرکت ایسوس اعلام کرده است که گوشی هوشمند ایسوس راگ فون 2 ، نخستین گوشی هوشمند ایسوس خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کند؛ این تراشه جدید شرکت کوالکام به تازگی معرفی شده است. تراشه اسنپدراگون 855 پلاس را می‌توان در حالت کلی مشابه تراشه اسنپدراگون 855 دانست، اما دارای کلاک‌های بالایی‌ست، همچنین قدرت اجرایی CPU هم از 2.84 گیگاهرتز در مدل قبلی به 2.96 گیگاهرتز ارتقاء پیدا کرده است که رشدی در حدود 4.2 درصد را در عملکرد CPU نشان می‌دهد.

گوشی راگ فون 2

اطلاعات بیشتر مربوط به گوشی راگ فون 2 را می‌توان داشتن پردازنده گرافیکی Adreno 640 دانست که در کنار تراشه اسنپدراگون 855 پلاس می‌تواند بهبود عملکرد 15 درصدی را در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 855 ایجاد کند.

به نظر می‌رسد این گوشی مشابه مدل اولیه راگ فون است؛ نسخه‌ای که از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند، اما تفاوت در این است که راگ فون تنها دستگاهی بوده که از این مدل استفاده می‌کرد. نسخه تقویت‌شده اسنپدراگون 855 پلاس برای تمام شرکت‌های سازنده بوده و ایسوس هم اولین شرکتی‌ست که از آن استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر نمی رسه کاملا مشابه اون هست

  2. باید دید چی ارعه میده