تصاویر و مشخصات هواوی نوا ۵ آی پرو فاش شد

ماه گذشته هواوی از گوشی های نوا 5، نوا 5 آی و نوا 5 پرو رونمایی کرد. انتظار می‌رفت همراه آن‌ها، مدل 5i پرو (nova 5i Pro) را هم ملاقات کنیم که ‌این‌چنین نشد. حالا اما با آگاهی از طراحی و  مشخصات هواوی نوا ۵ آی پرو ، می‌توانیم تصویر روشنی از آن داشته باشیم.

تصاویر زیر همسو با اطلاعات لو رفته‌ی پیشین، وجود یک صفحه نمایش حفره‌دار 6.26 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل را در این گوشی تایید می‌کنند. پنل پشتی هواوی نوا 5 آی پرو هم، میزبان یک حسگر اثر انگشت و چهار دوربین با آرایش مربعی شکل است.

مشخصات هواوی نوا ۵ آی پرو

اجزای این ماژول چهارگانه را سنسورهای 48 و 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. برای گرفتن عکس‌های سلفی و ویدیو چت نیز، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر وجود دارد.

از دیگر مشخصات هواوی نوا ۵ آی پرو باید به تراشه کایرین 810 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم. نسخه 6 گیگ رم، دارای فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی است و منحصرا به صورت آنلاین فروخته خواهد شد. اما نسخه 8 گیگ رم، می‌تواند حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی داشته باشد.

این محصول حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد و مجهز به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 20 وات خواهد بود. حالا که تقریبا تمام مشخصات هواوی نوا 5i پرو فاش شده؛ تنها چیزی که نمی‌دانیم قیمت و تاریخ معرفی آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اون رنگ بندی خیلی خوبی داره

  2. جیگریه واسه خودش

  3. واقعا رنگ زیبای آدم جذب خودش می کنه