سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13

سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13 ٬ آیپد او اس 13 و مک او اس کاتالینا برای عموم کاربران منتشر شد

سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13 ٬ آیپد او اس 13 ٬ تی وی او اس 13 و مک او اس کاتالینا از طریق برنامه‌ی آزمایشی شرکت اپل در اختیار کاربران آیفون‌ها٬ آیپدها٬ اپل تی وی و مک بوک‌های سازگار قرار گرفت.

امروز اپل نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از سیستم عامل‌های محصولات مختلف خودش را در دسترس عموم کاربرانش قرار داد. سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13 ٬ آیپد او اس 13 ٬ تی وی او اس 13 و مک او اس کاتالینا از طریق برنامه‌ی بتا این کمپانی در اختیار کاربران آیفون‌ها٬ آیپدها٬ اپل تی وی و مک بوک‌های اپل قرار گرفته است. اگر پیشتر عوض این برنامه شده‌اید٬ هم اکنون باید منتظر بمانید تا این به‌روزرسانی از طریق فضای ابری برای دستگاه شما منتشر شود.

تغییرات سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13

سومین نسخه آزمایشی آی او اس 13 آیکون جدیدی را برای پیام‌های صوتی در اپلیکیشن پیام رسان اپل به همراه دارد. این به‌روزرسانی همچنین یک دکمه‌ی جدید برای چیدمان مجدد اپلیکیشن‌ها زمانی که روی آیکون یک اپلیکیشن لمس طولانی انجام می‌دهید را ارائه می‌کند٬ رابط کاربری بخش‌های Photos و Share تغییر کرده و ایرادی که اجازه می‌داد کاربران بدون نیاز به تاییدیه‌ی فیس آی دی یا تاچ آی دی به تمام رمزهای عبور ذخیره شده در بخش تنظیمات گوشی دسترسی پیدا کنند را نیز برطرف کرده است.

همین قضیه برای آیپد او اس نیز صدق می‌کند٬ این درحالیست که بسیاری از باگ‌های تی وی او اس 13 و مک او اس کاتالینا برطرف شده و در عملرد آن‌ها بهبود حاصل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باز خورد ها چطور بوده حالا

  2. اینا هم سر خودشون نیستنا

  3. ای او اس بنظرم منظم تز از اندرویده