حذف اکانت اینستاگرام

سیاست‌های غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام از سوی این شرکت تغییر کرد

سیاست‌های غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام تغییر کرد. از امروز٬ پیش از آن که اینستاگرام بخواهد حساب کاربری را مسدود کند٬ ابتدا به وی تذکر می‌دهد تا در مورد محتوای منتشر شده تجدید نظر کند.

اینستاگرام٬ شرکت زیرمجموعه فیسبوک در گذشته به خاطر غیرفعال کردن بدون اطلاع قبلی حساب‌های کاربری مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفته بود. اکنون این شرکت سیاست‌های خود را تغییر داده و پیش از غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام کاربران٬ به آن‌ها هشدار می‌دهد.

سیاست‌های غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

کاربرن اینستاگرام زمانی که حساب کاربری آن‌ها برای نقض دستورالعمل‌های اجتماعی در مورد برهنگی٬ پورنوگرافی٬ قلدری مجازی٬ آزار و اذیت٬ فروش مواد مخدر و ترورسیم در خطر غیرفعال شدن قرار دارد٬ یک نوتیفیکیشن را از طریق خود اپلیکیشن دریافت خواهند کرد. کاربران همچنین این فرصت را خواهند داشت تا به جای آنکه مجبور شوند از طریق مرکز راهنمای اینستاگرام برای پست‌ها یا اکانت حذف شده‌ی خود مکاتبه کنند٬ این کار را از طریق خود اپلیکیشن انجام دهند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که علاوه بر حذف حساب‌های کاربری با درصد معینی از محتوای نقض کننده٬ حساب‌هایی با تعداد معینی از تخلفات در یک بازه‌ی زمانی را نیز حذف می‌کند. این دقیقا مشابه سیاست‌هایی است که شرکت مادر اینستاگرام٬‌ یعنی فیسبوک در شبکه‌ی اجتماعی خود به کار می‌گیرد.

در راستای بهبود فضای داخلی اینستاگرام٬ این شرکت هفته‌ی گذشته قابلیت‌هایی را برای مقابله با قلدری‌های مجازی معرفی کرد. همچنین گفته می‌شود این شرکت می‌خواهد تعداد لایک‌های پست‌ها را با هدف بهبود کیفیت محتوای منتشر شده از دید کاربران پنهان کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. همه یه پست گذاشتن که بلاک شدن تازگی

  2. برای فارشی زبونا چی فارسی میده؟؟؟

  3. بهتر شده قبلا تقی به توقی میخور بلاک میشدیم

  4. این هشدار دادنه بهتره باز

  5. دیوونه شده نزدیک صد تا اکانت از دوستامو بلاک کرده