تصاویر رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو

نخستین تصاویر رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو منتشر شد

نخستین تصاویر رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو منتشر شد. این تصاویر نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کم و ضخامت کم بدنه‌ی Honor MagicBook Pro را به نمایش می‌گذارند.

هواوی مدتیست خودش را به بازار نوت بوک‌ها تحمیل کرده است و میت بوک ایکس پرو این شرکت را باید یکی از جذاب‌ترین اولترابوک‌های حال حاضر بازار بشناسیم. با این حال، آیا می‌دانید این تنها دیوایس هواوی در بازار نیست؟

در واقع آنر به عنوان برند زیرمجموعه‌ی هواوی نیز تصمیم گرفته پا جای پای مادر خودش بگذارد. این شرکت نخستین لپ تاپ خود به نام مجیک بوک را در سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار کرد. این لپ تاپ شباهت زیادی با مک بوک های اپل داشت، با این تفاوت که ارائه کننده‌ی قیمت به مراتب رقابتی‌تر بود.

آنر نیز نمی‌خواهد این بازار جذاب را رها کند. در حالی که نخستین تلویزیون این شرکت به زودی روانه‌ی بازار می‌شود، اما حالا عکس‌های رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که ظاهر این اولترابوک را به تصویر می‌کشد.

تصاویر رسمی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو

در حال حاضر هیچ کسی نمی‌داند که مشخصات فنی این محصول در راستای لپ تاپ سال گذشته آنر است یا خیر، اما عبارت «پرو» در جلوی نام این دیوایس می‌تواند به سخت افزار پیشرفته‌تر آن اشاره داشته باشد. در تصاویر منتشر شده ما یک لپ تاپ مجهز به نمایشگری با حداقل حاشیه‌های اضافی و ضخامت کلی کم بدنه را می‌بینیم. بر اساس شایعات، مدل پایه این دیوایس می‌تواند به پردازنده Core i5-8265U اینتل، کارت گرافیک انویدیا MX250، ظرفیت رم و حافظه‌ی 8 و 512 گیگابایتی SSD مجهز باشد.

تنها نکته‌ای از این لپ تاپ که تایید شده، نسبت ابعاد نمایشگر 16:9 آن است. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و وضوح فول اچ دی را نیز ارائه می‌کند. ما به زودی بیشتر با لپ تاپ جدید آنر آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هنوز توش تازه کاره

  2. همین طور هم ازش انتظار می ره