گوشی روگ فون 2 ایسوس

گوشی روگ فون 2 ایسوس فقط در چین 1.6 میلیون متقاضی دارد!

پیش‌فروش گوشی روگ فون 2 ایسوس (Asus ROG Phone 2) در چین آغاز شده است. این گوشی خوش قیمت گیمینگ، فقط در کشور چین 1.6 میلیون متقاضی دارد که می‌تواند به آینده‌ی خوش‌ بازار برای ایسوس اشاره کند.

ایسوس روز گذشته دومین نسل گوشی گیمینگ خود، گوشی روگ فون 2 را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس معرفی کرد. این گوشی خیلی سریع در فروشگاه اینترنتی JD.com با ذکر قیمت قرار گرفت. گفته می‌شود از هم اکنون نیز ثبت نام برای پیش‌خرید این گوشی در خرده فروشی‌های چینی آغاز شده است. اولین موج فروش این گوشی از 31 جولای (9 مرداد) آغاز می‌شود و به دست مشتریانش خواهد رسید.

قیمت گوشی روگ فون 2 عامل اصلی تقاضای زیاد آن است

یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که مردم جذب خرید این گوشی گیمینگ شده‌اند، قیمت رقابتی آن با سایر بزرگان بازار است. گوشی روگ فون 2 ایسوس با قیمت 510 دلاری به فروش می‌رسد. البته لازم به ذکر است، با توجه به همکاری شرکت Tencent برای ساخت این گوشی به ایسوس، باید انتظار حضور اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده‌ی این شرکت روی گوشی گیمینگ جدید ایسوس باشیم.

اگر می‌خواهید قطعه‌ای فاقد اپلیکیشن‌های پیش نصب شده ی شرکت Tencent را  همراه با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خریداری کنید، باید 870 دلار بپردازید. نسخه‌ای از این گوشی با فضای ذخیره سازی 4 برابری نیز با قیمت 900 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*