عرضه هواوی میت ایکس

عرضه هواوی میت ایکس مجددا به تعویق افتاد

عرضه هواوی میت ایکس برای چند ماه دیگر به تعویق افتاد. با وجود عدم عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر هواوی، به تازگی اخباری درباره قرار داشتن نسل دوم آن در دست توسعه شنیده می‌شود.

شش ماه پیش، هواوی اولین گوشی منعطف و اولین گوشی 5G خود را در قالب یک دستگاه با نام هواوی میت ایکس معرفی کرد. تنها چند روز بعد از گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد، بزرگترین گوشی‌ساز چینی اعلام کرد عرضه هواوی میت ایکس با تاخیر مواجه خواهد شد. شرکت، علت این تصمیم را انجام آزمایش‌های بیشتر روی مودم 5G گوشی اعلام کرد، اما به عقیده ما، دلیل اصلی، اطمینان از عدم بروز مشکلات مشابه گلکسی فولد در نمایشگر میت ایکس بود.

تاخیر مجدد در عرضه هواوی میت ایکس

پیش از این، ماه سپتامبر (شهریور – مهر)، تاریخ عرضه مجدد میت ایکس هواوی اعلام شد، اما بر اساس گزارش جدید TechRadar، به نظر می‌رسد در ماه آینده میلادی نیز قادر به لمس اولین گوشی منعطف هواوی نخواهیم بود.

بر اساس گفته‌های یکی از مدیران هواوی در جریان یک کنفرانس خبری در شهر شنژن چین، تا پیش از ماه نوامبر (آبان – آذر) شاهد عرضه میت ایکس نخواهیم بود. اکنون فرصت برای سامسونگ فراهم شده تا با پیش دستی و عرضه سریع‌تر گلکسی فولد به بازار، از هر کاربر دوست‌دار یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر، 2 هزار دلار دریافت کند!

با وجود اعلام تاخیر مجدد در عرضه هواوی میت ایکس، این شرکت اعلام کرده اولین گوشی هوشمند منعطف آ‌ن‌ها حتما تا انتهای سال میلادی جاری به دست کاربران خواهد رسید.

اگرچه منتظر عرضه اولین گوشی منعطف هواوی به بازار هستیم، اما به تازگی اخباری درباره نسل دوم آن به گوش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های احتمالی نسل جدید هواوی میت ایکس افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه و استفاده از شیشه در پنل پشتی خواهد بود.